Avatar billede weedzard Nybegynder
25. februar 2003 - 07:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

service pack 2

jeg har besvær med at finde service pack 2 til win2k.

En der kan en url ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. februar 2003 - 07:30 #1
Hvis du går ind på windows update: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

burde den komme frem af sig selv, hvis du ikke allerede har installeret den
Avatar billede weedzard Nybegynder
25. februar 2003 - 07:32 #2
hmm, der er en der hedder service pack 3 til win2k, men den fylder kun 620KB, er det den rigtige ? (jeg har ikk installeret service pack 1 eller 2)