Avatar billede gittemadsen Nybegynder
24. februar 2003 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skifte til Dansk version fra engelsk

Hej
Jeg har Windows XP pro på engelsk på min pc, og vil gerne have samme version, men på dansk. Jeg har 2 harddiske, den ene er delt op i 3 partitioner, C, hvor der er Windows samt Office, og de 2 andre, hvor der er musik og den anden programmer. Hvis jeg skifter, er det så ikke kun C: der vil blive formateret og skiftet, eller vil de andre 2 partitioner, samt anden harddisk blive berørt af det?

Hvad sker der med alle mine dokumenter samt mails i Outlook? Er det nok at lave en file and setting transfer, gemme andre relavante ting på en anden partition, lægge Dansk Xp cd i skuffen og så formatere samt installere Dansk XP, køre file and setting transfer igen, og installere Office igen og så kører det hele bare som før????

Eller er det bare alt for optimistisk... Jeg vil meget meget gerne undgå backup, da jeg har en masse ting, som vil tage for evigt at lave back up af.

Udførlig beskrivelse af løsning ønskes, da dette er lidt ukendt område.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 23:33 #1
file and setting transfer virker kun med samme sprog.

Kopier alt manuelt.

Outlook.pst indeholder alle dine emails og kontakt personer.
Avatar billede alrua Nybegynder
25. februar 2003 - 01:37 #2
du bliver nok nødt til at geninstallere alle programmer da din registreringsdatabase går fløjten ved formateringen...
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
26. februar 2003 - 15:04 #3
Det vil sige at jeg skal tage backup og ikke kan regne med at de andre partitioner, samt harddiske forbliver intakte... Kopier alt manuelt, jamen er det fra C. kun eller alle drev, pyt med at programmere skal have et link på C, men skal de geninstalleres helt hvis de ligger på en anden partition...
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
13. marts 2003 - 18:36 #4
Nå der kom ikke mere