Avatar billede hal Nybegynder
24. februar 2003 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lukker ned

Hej
jeg har inst. XP som en ny inst oven i den gamle win98 mappe. men nu vil frontpage i office xp2002 lukke ned, hver gang jeg vil åbne en fil ved at klikke på den gule mappe.
Kan nogen hjælpe mig eller skal jeg til at formatere harddisken?
Mvh
helge
Avatar billede brixz Nybegynder
24. februar 2003 - 22:21 #1
prøv at geninstallere officeXP
Avatar billede nakita Nybegynder
25. februar 2003 - 00:07 #2
Da jeg gik fra FP2000 til Office XP var jeg nødt til at afinstallere FP2000 først og derefter installere Office XP m/FrontPage XP
Avatar billede brixz Nybegynder
25. februar 2003 - 12:33 #3
Hvad jeg har forstået er:

Du bruger (Windows XP) og kan ikke få frontpage fra (Office XP) til at virke!
er dette korekt?
Avatar billede hal Nybegynder
25. februar 2003 - 21:32 #4
Jeg har geninstalleret
tak for opmærksomheden
helge
Avatar billede brixz Nybegynder
26. februar 2003 - 12:07 #5
men fik du det til at virke? ;) tak for points
Avatar billede hal Nybegynder
26. februar 2003 - 19:57 #6
Ja - det var Win XP jeg geninstallerede og derefter igen officexp. Winxp installerede jeg i en ny mappe og slettede derefter den gamle mappe. Alle øvrige programmer havde jeg forinden afinstalleret.
Velbekomme
Mvh
Helge