Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 16:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

geninstallering af win2k

Jeg skal til at geninstallere windows 2000 påny. Jeg har lige købt en ny hd [D:], hvor geninstalleringen skal ligge, isteden for på mit gamle drev [C:]. Jeg har desværre lånt min win2k cd ud, men jeg har heldigvis installerings filerne på mit C: drev.

Mit spørgsmål er så: Hvordan skal jeg bære mig ad, når installeringen skal ligge på det andet drev?

Begge drev kører NTFS
Avatar billede initializing Nybegynder
24. februar 2003 - 16:52 #1
Det lyder ikke lovligt.. Du har lånt din Win2000 CD ud..? Ulovligt da cd-key kun må bruges på din comp.

Installetions filerna på din comp.? Lyder som warez..
Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 16:53 #2
ok, lød mit spørgsmål: Har jeg warez ? oknp, så tager vi lige det rigtige sprøgsmål nu !
Avatar billede initializing Nybegynder
24. februar 2003 - 16:54 #3
Da det er ulovligt regner jeg ikke med at vi fortsætter..? Du har jo afsløret dig selv..
Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 16:57 #4
hvaaaa... vil du ha' nobels fredspris..!?
Avatar billede fox2k Nybegynder
24. februar 2003 - 16:57 #5
kan du ikke få dit D: til at blive C: (primary) og så kører installationen fra D: (tidligere c:)..så ville jeg da mene det skulle virke.
Avatar billede fox2k Nybegynder
24. februar 2003 - 17:00 #6
initializing: så er det nu jeg gerne vil have du henviser til en paragraf hvor det står at man ikke må tage data fra en cd som man selv ejer og ligge over på sin hd? nå synd. Og hvorfor er det ulovligt at låne en cd ud? hvem siger at ham som har lånt den skal benytte weedzard's cd-key, men ikke bare låne den til at reparere sit windows og dertil skal bruge nogle filer som ligger på cd'en da hans egen af hvilken somhelst grund kan være bortkommet eller blevet defekt? accidents happen..også med win2k cd'er... hvem har afsløret sig selv? det er jo dig som tilsyneladende har styr på hvornår noget er warez og hvornår det netop ikke er?
Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 17:00 #7
jamen, skal jeg så ikk starte op på mit D drev ? og hvis filerne bliver installeret på D drevet, så skal drevet altid kører som D drev ?
Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 17:01 #8
hehe bare gi' ham, fox2k 8)
Avatar billede weedzard Nybegynder
24. februar 2003 - 17:03 #9
ups, det var en fejl at pointene blev delt ud, men la' nu det ligge..