Avatar billede predator Nybegynder
24. februar 2003 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Opgradering af computer

Jeg bruger min computer til lidt af hvert. Battlefield 1942, Photoshop, Office, osv. Computeren består af et ECS K7S5A bundkort med en 1200 MHz Duron og 256MB SD-RAM, samt et GeForce 2 PRO/GTS. Mit spørgsmål går så på, hvad der bedst kan betale sig at opgradere? CPU (ca. XP2200+) og RAM (256 MB DDR (PC2700)) eller et GF4 Ti4200. Hvad vil eksempelvis CPU og RAM give i et spil som Battlefield?
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
24. februar 2003 - 16:41 #1
personligt ville jeg nok opgradere rammene, til DDR
Avatar billede solution Nybegynder
24. februar 2003 - 16:46 #2
køb dig et geforce4 ti 4200. du har ram nok. min com er ca magen til din. jeg har spillet en del netværk og min com slår klart meget nyere computere. kortet er ikke billigt men det kan betale sig :0)
Avatar billede mcjensen Nybegynder
24. februar 2003 - 16:50 #3
Hej. Det er ikke altid ens hardware det kommer an på, men også de resourser, som der kører på din com. Hvis der kører nogle programmer i baggrunden, kan det også godt sænke hastiheden på din com. Du kan jo starte med at sætte nogle flere ram i. Det vil hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 17:46 #4
Jeg var også gået efter et nyt bundkort med DDR RAM
Avatar billede peet-49 Novice
24. februar 2003 - 18:29 #5
phatlasse>>Hans bundkort kan også køre med DDR ram. Der er to sokler til henholdsvis SD og DDR (168 og 184pins)