Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
24. februar 2003 - 14:49 Der er 13 kommentarer

Maling!

Jeg skal til at male mit kabinet, jeg skal ha' lavet et logo på siden og til det formål skal jeg bruge en slags form for klæbende plsatik som jeg kan skære logoet ud i... Nogen der har nogle idéer til hvad jeg kan bruge og hvor det kan købes?

Jeg tror ikke laminering er godt, hvis nu det river den underliggende maling af... :)

/Gangsta
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. februar 2003 - 14:50 #1
du kender vel www.casemodding.dk
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
24. februar 2003 - 14:51 #2
Jep... Tjekker den lige... Sidst jeg tjekkede havde de ikke noget om det .. tror jeg :)
Avatar billede ullum Praktikant
24. februar 2003 - 14:52 #3
ved din farvehandler kan du købe selvklæbende hyldepapir, det skulle løse dit problem
Avatar billede bredker Nybegynder
24. februar 2003 - 14:54 #4
Hvis du vil lave et logo kan jeg måske hjælpe med noget af det folie der bruges til strimers på biler
jeg kan muligvis skære det ud hvis du har tegningen af det da jeg har en skærreplotter
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
24. februar 2003 - 14:56 #5
Bredker > Hvad koster det folie, og er det nemt at tage af igen efter man har malet? Hvor i landet bor du, og hvad skal du evt. have for det?
Avatar billede bredker Nybegynder
24. februar 2003 - 15:13 #6
Prøv at se på dette link http://www.newwavedata.dk/
Hvis det var mig ville jeg lave logoet og klistre det på din comp. det bliver ikke pænt at male den
hvis du vil skifte farve kan du beklæde den med det samme folie
det jeg har hjemme er hvid,sort rød og grå med 7 års holdbarhed på biler
man kan få noget folie der er beregnet til at lave skabeloner af til maling
Jeg bor i nordjylland
Avatar billede bredker Nybegynder
24. februar 2003 - 15:57 #7
Hvis du regner med ca 30-40 kr pr m2
der går jo ikke mange m2 til en pc
Avatar billede drdreeper Nybegynder
16. marts 2003 - 01:48 #8
Du kunne jo f.eks. også kigge på casemodding.dk igen, og se under "GlowSheet"...
Men det er selvfølgelig også lidt noget andet...
Avatar billede slem Nybegynder
24. april 2003 - 14:03 #9
Jeg har en løsning. Hos boghandleren kan du få noget selvklæbende gennemsigtigt plastik til at binde bøger i. Jeg har brugt det for en del år siden, da jeg havde en gammel rusten kassevogn, hvor jeg ville male en tegning på siden. Jeg overførte tegningen via en overheadprojektor, malede den med en sort permanenttusch og kom et stort ark af denne plastik på.

Jeg kørte 65.000 km på 2 år i al slags vejr med "Sten og Stoffer" tegninger på siden af min gamel kassevogn, så løsningen må siges at være testet! ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 19:43 #10
lukketid
Avatar billede secher_dk Nybegynder
13. juni 2003 - 10:04 #11
du kan også bare skære logoet ud i pap lægge det på og spraymale så får du faktisk samme effekt!

-SecheR
Avatar billede nob Nybegynder
25. juni 2003 - 18:05 #12
>Hey Prøv og klik ind på www.casemodding.dk der har de hjælp til altmuligt på dit Tower

- mr smp
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. juni 2003 - 18:12 #13
flot nob - kig lige på mit svar...