Avatar billede pezzo Nybegynder
24. februar 2003 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
8 løsninger

Tag et standpunkt: Et godt liv

Hey!

Giv dit svar på dette spørgeskema og gør det til et godt formål: skole projekt - point fordeles lige bagefter!

-- På forhånd tak --

Nedenfor finder du 10 udsagn om forhold, der er vigtige for at have et godt liv. Du skal tage stilling til hvert udsagn ved at sætte kryds ved et bogstav, alt efter om du er
A) Helt enig
B) Delvis enig
C) Hverken eller
D) Delvis uenig
E) Helt uenig.
Læs alle 10 udsagn og tænk dig godt om, før du giver svar :)

1) Det er meget vigtigt at have mange penge.
A  B  C  D  E
2) Det vigtigste er at opleve noget fx ved at rejse og ved at se kunst og kultur (film, musik, bøger, billeder, sportsbegivenheder osv.).
A  B  C  D  E

3) Det er meget vigtigt at have en eller to personer, man kan fortælle alt.
A  B  C  D  E

4) Det er altafgørende at have et interessant og udviklende arbejde.
A  B  C  D  E

5) Det er meget vigtigt at få familie og børn.
A  B  C  D  E

6) Det er vigtigt at finde en mening; at have noget at tro på og kæmpe for.
A  B  C  D  E

7) Det er meget vigtigt at bo et smukt sted i et godt miljø og med god plads.
A  B  C  D  E

8) Det vigtigste er at blive forelsket og få en kæreste.
A  B  C  D  E

9) Det er meget vigtigt hvilke politikere, der har magten.
A  B  C  D  E

10) Det vigtigste er at være god mod andre mennesker.
A  B  C  D  E
Avatar billede ladyhawke Novice
24. februar 2003 - 10:54 #1
1-D
2-B
3-A
4-B
5-C
6-B
7-C
8-C
9-E
10-B
Avatar billede jesper_husted Nybegynder
24. februar 2003 - 10:58 #2
1)b
2)a
3)a
4)a
5)c
6)b
7)c
8)a
9)c
10)a
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 10:58 #3
1-D
2-C
3-A
4-B
5-A
6-E
7-E
8-A
9-Å (hvis det kan lade sig gøre ellers E)
10-A
Avatar billede popsy Novice
24. februar 2003 - 10:59 #4
1-E
2-A
3-B
4-C
5-C
6-B
7-B
8-B
9-A
10-A
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. februar 2003 - 11:02 #5
1-C (tænk hvis jeg ikke kunne besøge kæresten, hun koster jo penge *GG* )
2-E (har det sq godt sammen med computeren og kæresten hvem gider at rejse???)
3-A (Hvad fanden skulle jeg gøre uden dig og lykke hva peter ? )
4-B (Hvad skulle jeg lave uden EyeSystems????)
5-A (JA hvis det bliver med Lykke)
6-A (JA har kun lykke og et par enkelte venner tilbage så JA )
7-E (Kunne bo i en papkasse sammen med lykke)
8-A (Lyder jeg ikke glad ????)
9-C (Så længe Bush ik ska styrre os er jeg ligeglad ligefør jeg siger sadam er bedre)
10-B (Ja mod dem man virkelig holder af LYYYYKKKE )
Avatar billede mpedersen Nybegynder
24. februar 2003 - 11:06 #6
1-C
2-B
3-D
4-C
5-A
6-C
7-A
8-C
9-D
10-A
Avatar billede fcs Novice
24. februar 2003 - 11:13 #7
1-b
2-a
3-a
4-a
5-a
6-b
7-c
8-c
9-e
10-a

Husk dog på følgende: Den prioritering man laver er afhængig af hvordan man har det lige nu. Hvis man f.eks. har en kæreste lige nu, vil man måske ikke prioritere det så højt at ahve en kæreste. Står man derimod alene på et tidspunkt, så vil man måske prioritere det at have en kærest langt højere, da man så savner en......
Avatar billede andjak Nybegynder
24. februar 2003 - 12:18 #8
1-c

2-a

3-b

4-b

5-a

6-b

7-c

8-b

9-e

10-b
Avatar billede hells Nybegynder
24. februar 2003 - 16:52 #9
1) D
2) B
3) C
4) B
5) D
6) A
7) C
8) D
9) A
10) E
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 10:53 #10
Lukketid? :)
Avatar billede pezzo Nybegynder
12. marts 2003 - 18:43 #11
Tak for de gode svar !!

Karakter for projektet gav 11