Avatar billede qrt_1 Nybegynder
24. februar 2003 - 09:32 Der er 2 kommentarer

køb af bærbar

Hejz....

Jeg står foran at skulle købe en ny bærbar, men jeg har meget svært ved at finde ud af hvad for en der bedest opfylder mit behov.... Det skal være en maskine med +1GHz med Wireless og alm. netkort og cd-rom drev, gerne med dvd, men det er ikke så vigtigt. Og det vigtigeste, den skal have en battari tid på min 4½ time. Jeg tror det sidste lettest løses ved at have en maskine der kan indeholde 2 batterier på samme tid.

Hilsen Morten
Avatar billede arnvig Nybegynder
25. februar 2003 - 14:03 #1
Måske , hvis du lige skriver lidt om hvad du skal bruge den til og
hvorfor der lige skal være batteri til 4.5 time
Avatar billede arnvig Nybegynder
05. marts 2003 - 10:41 #2
Glemte du det hele igen ?