Avatar billede radion Nybegynder
24. februar 2003 - 09:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Canon World Garanti???

Hej Eksperter

I en nyhedsgruppe så jeg en nævnte at det var ligegyldigt hvor i verden man købte Canon kameraer, da Canon har World Garanti.

Hvad vil det sige? At man kan aflevere sit kamera til en hvilken som helst canon forhandler i DK selvom det er købt i eg. tyskland?

Er der nogen der kan finde et link på denne "world garanti" for jeg har intet fundet på Canons hjemmeside.

på forhånd tak :)
Avatar billede gnubox Nybegynder
26. februar 2003 - 01:28 #1
Alle digitale Canon kameraer købt i Europa er omfattet af en pan-europæisk
garantiordning som gælder følgende lande:

Belgien, Danmark, Tyskland, Spanien, Frankrig, Grækenland, Irland, Island,
Italien, Liechtenstein, Luxembourg, Holland, Norge, Østrig, Portugal,
Schweiz, Finland, Sverige, England.

Kameraer omfattet af ovennævnte garanti skal i tilfælde af reparation sendes
til

Canon IT-service
Hørskætten 26
2630 Tåstrup

check evt. om ovenstående stadig gælder.
Avatar billede radion Nybegynder
24. februar 2004 - 13:24 #2
vil du have point?
Avatar billede radion Nybegynder
30. januar 2006 - 01:07 #3
hej gnubox. var det noget med nogle Point`?
Avatar billede radion Nybegynder
02. februar 2006 - 23:12 #4
nå.. så bliver de inkasseret ved kasse 1 :) skriv et svar hvis du falder over det på et tidspunk gnubox