Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 21:40 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

webhotel

hvor kan man få et godt .asp webhotel med www.xxx.dk domæne til billige penge (gerne 0-40 kr/mdr.) men der skal være frontpage understøttelse
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 21:42 #1
www.wannafind.dk har et hotel til 40 kr/måned. For 10 kr/måned kan du få frontpage extensions :)

det er godt nok ex moms..men det er da et bud :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:43 #2
Skal vide væde på at mwazone ligger et svar om lidt
Avatar billede mwazone Nybegynder
23. februar 2003 - 21:43 #3
du kan fået et rigtigt godt webhotel ved www.wannafind.dk til kun 39,- kr

der er alt inden for .aps understøttelse og der er frontpages understøttelse og hurtig forbindelse og fri trafik og fri pop3 email adresser jeg har selv mit hotel ved dem og jeg kan varmt anbefalde dem!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:44 #4
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:47 #5
Det var da pudsigt at jeg kunne forudside det
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2003 - 21:49 #6
Mon mwazone også får alle pointene?
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 21:51 #7
plejer han det? :P
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2003 - 21:52 #8
Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 21:54 #9
>mwazone
nu fik du svarede du sidst så du får ikke alle point denne gang

>jakobclausen
ja ligesom "mwazone" så tak for tippet om www.wannafind.dk men den der www.cliche.dk dur ikke fordi de understøtter ikke frontpage sådan som jeg ser det (men ret mig hvis det ikke er rigtigt).
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 21:54 #10
nåeh ja - navnet ligner da meget godt :D
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 21:56 #11
hmm...jeg synes da oxo at jeg skrev wannafind.dk?!
men ok, så er der jo oxo færre point til dig selv...kan jeg godt se...
Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 22:07 #12
> alrua
det havde jeg ikke lige set men det er jeg sku ked af. (men jeg kan jo ikke lave om på det nu) der der nogen måde jeg har rette op på det, så gør jeg det gerne!

jeg laver også altid spørgsmål med mange point fordi så bliver de besvaret og jeg har så mange point at det ikke gør noget der bliver tømt lidt ud i dem, og det er vel ikke forbudt, eller hvad!

jeg har ikke givet point til mig selv (men mwazone er en jeg chatter meget med over internettet, men jeg har aldrig mødt personen)
Avatar billede cpufan Juniormester
23. februar 2003 - 22:08 #13
www.adweb.dk

fra 25,- pr md incl.gratis frontpage
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. februar 2003 - 22:09 #14
024mwa2512 => du kan rette op på det ved at oprette et spm i eksperten | Internet | Webhotel
med overskiften "points til alrua" og afsætte de points om du vil give... ;o)
Avatar billede kane Juniormester
24. februar 2003 - 00:03 #15
kunne han så ikke bare tippe dig med wannafind uden om eksperten?
Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
24. februar 2003 - 00:12 #16
ja men jeg har så mange point fordi jeg næsten altid kan få hjælp alle andre steder så derfor vil jeg en tid spørge her på eksperten? til mange point for et svar fordi jeg vil ikke have så mange point!

gør det noget?