Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min bluetooth virker ikke

Når Jeg sætter mit bluetooth mondul i virker det ikke og der sker ikke noget når jeg sætter den driver cd som var med til den i cd-rom drevet
Avatar billede mwazone Nybegynder
23. februar 2003 - 21:21 #1
du skal gå ind i enhedshåndteringen og højre klikke på bluetooth modulet og vælge engenskaber og så trykke på knappen "geninstaller driver" og så når den spørge om hvor driverne ligger skal du vælge dit cd-rom drev
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2003 - 21:23 #2
mwazone> Din bruger er oprettet for 10 minutter siden, du tjener 200 point fra en der har et navn der ligner dit + Du skriver allerhelvedes hurtigt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 21:25 #3
mwazone >> du er godt nok hurtig, 33 sekunder til at skrive alt det ned. Det er da en god start du får her på eksperten, efter 10 min har du allerede tjent 200 point