Avatar billede pilehave Nybegynder
06. november 2000 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vil du vurdere mit design?

Jeg har møbleret lidt om på webres.dk (meget) og vil bede dig om at vurdere det nye design. Er det til at finde rundt, er der noget du savner?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. november 2000 - 11:40 #1
5 point???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. november 2000 - 11:41 #2
Det kunne være udmærket hvis dine forummer (fora?) kunne
ses i Netscape. Du mangler sikkert bare et afslutningstag....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. november 2000 - 11:48 #3
Godtnok plejer jeg ikke sådan _helt_ og råbe højt når folk er fedtede men nu synes jeg sku at det bliver for slemt!

5 point for en site vurdering ??? Og du har lidt over 1300 ... nej, den går sku ikke!
Avatar billede perj Nybegynder
06. november 2000 - 12:40 #4
Han må \"havepile\"t et nul væk.;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. november 2000 - 12:43 #5
*lol* ja ..

WOW! Der fik erikjacobsen lige hele puljen !! damn .. det skal nok holde ham på Top 10\'en de næsten mange ... øhh .. minutter *gg*
Avatar billede pilehave Nybegynder
06. november 2000 - 14:06 #6
Tja, det er hvad der kan ske..Jeg sad på Biblioteket, og de har sådan et skod system der lukker ned hver 30 min, og lige da jeg trykkede Enter lukkede den ned. Derved blev mine 55 tilbudte point til 5! Jeg prøver lige at ændre det igen...