Avatar billede dexterweb Nybegynder
23. februar 2003 - 20:24 Der er 5 kommentarer

ASP-Nuke problemer

Hej Eksperter...

Jeg har et stort problem med asp-nuke som kan findes på www.asp-nuke.com når jeg ligger det op på min hjemmeside som er hosted hos Azero, så kan jeg ikke få ASPNUKE til at finde database mappen i Azero. Den vil acceptere dens placering. Findes der en måde at få den til at fatte det, eller kender i en gratis webhoster som har ASP support og FTP upload.

Dexter

PS: Min konto hos Azero har ASP og database og alt det geil.
Avatar billede sjap Praktikant
23. februar 2003 - 20:59 #1
Tror du ikke det spørgsmål skal over i ASP kategorien?

http://www.eksperten.dk/kat/3/
Avatar billede hekla Nybegynder
23. februar 2003 - 21:24 #2
Hvis du lægger dine asp-sider i www-mappen og din database i db-mappen, skal din sti være:
../db/mindatabase.mdb
Avatar billede dexterweb Nybegynder
23. februar 2003 - 21:28 #3
Har prøver den linje men virker not
Avatar billede terry Ekspert
24. februar 2003 - 09:57 #4
dexterweb, if you move you question to ASP as superjap suggests you have a better chance of getting help.
Avatar billede hekla Nybegynder
24. august 2003 - 15:15 #5
dexterweb>> Skal vi ikke få spørgsmålet lukket?