Avatar billede jbl Nybegynder
06. november 2000 - 10:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Forsk. opløsning til Forsk. brugere - samme PC

Jeg har sat en Win2000 maskine op hjemme, men der er flere brugere. Jeg vil gerne have mulighed for at sætte skærm-oplæsningen for hver bruger. Jeg gjorde dette i Win98 uden problemer bare ved at logge ind med de forsk. brugere og sætte opløsning.

Dette virker IKKE i win2000 som sætter den samme opløsning til alle brugere!

Hvordan gøres det?
Avatar billede daniel222 Nybegynder
06. november 2000 - 12:15 #1
  Du skal gå ind i kontrolpanel>Brugere og ændre indstillingerne for hvor brugere, så de ikke bruger de samme indstilinger.

  En anden muglihed er at hvis du 2000 prof.
ville jeg skifte til Windows 2000 ME
2000 Prof. Er kendt for at være noget skod.
Det virker aldrig og du vil altid få problemmer med det.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
06. november 2000 - 13:54 #2
Daniel222>>Hvor har du hørt at windows 2000 pro er noget skod?
Avatar billede nopper Praktikant
06. november 2000 - 18:17 #3
daniel222>>Du er ude på dybt vand.
Sæt dig ind i tingene,inden du giver råd til andre.
Find et andet sted at udgyde din galde.

NOP
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. november 2000 - 18:54 #4
hvad er Windows 2000 ME??????
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
06. november 2000 - 18:59 #5
kim>> tjaaa windows 2000 og windows me på dualboot :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. november 2000 - 19:04 #6
hehe...ja sådan kunne det seføli osse være :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. november 2000 - 22:48 #7
Eller også er det Windows 3000 ??
Avatar billede burad Nybegynder
07. november 2000 - 07:57 #8
I computer manage er der en mappe der heder brugere og grupper der skal du bare tilføje en bruger (ved at klikke på højremusetast) og derefter logge ind på den pågælende bruger.
hvis du nuskifter opløsning skulle det ikke ske i de andre brugere. og omvendt hvis du skifter i en anden bruger vil der ikke ske i de andre brugere.
Avatar billede jbl Nybegynder
07. november 2000 - 08:15 #9
Tak burad for faktisk at kommentere selve spørgsmålet. Winx ctr. WIny hører hjemme et andet sted.

MEN hvad du foreslog har jeg allereede gjort, og jo, opløsningen ændres til det samme i alle profiler. Sådan virkede det i Win98 med family-login, men det virker IKKE med Win2000!

???
Avatar billede daniel222 Nybegynder
08. november 2000 - 08:54 #10
  Nu skal i høre her.
Først windows me er et helt nyt windows 2000 vision også koret som det bedste.
For det anden sætter jeg mig ind i tingene.

Da jeg fik mit store pc-køre kort fik jeg 99% i windows, så kom ikke og sig at jeg ikke ved noget.

Til jbl. Skift windows
Avatar billede jbl Nybegynder
08. november 2000 - 09:02 #11
Hold kæft en flok bonderøve!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. november 2000 - 16:19 #12
daniel>> 1. det passer jo ikke en skid hvad du siger. (det værste er du selv er totalt sikker på at du har ret)
2. Nu ved jeg ikke så meget om windows 2000 men det er da et ringt svar at sige at han skal skifte til windows me, eller hvad du nu kalder det (;-D)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. november 2000 - 16:24 #13
daniel222>> windows me er altså ikke en ny version af windows 2000 windows me er efterfølgeren til win98 som er målretter mod privat brugere hvorimod windows 2000 er efterfølgeren til windows nt som er målrettet mod firmaer som vil bruge det til arbejdsstationer eller servere.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. november 2000 - 19:49 #14
thoeger>>du har HELT ret!
jbl>>du skal ikke forvente megen hjælp fra folk hvis du sviner dem til..uanset hvor mange point du udlodder!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. november 2000 - 23:12 #15
daniel222> Det \"store pc-køre kort\"? Hvad lære mand med sådan ét? Må køre med Dual CPU og 512 MB RAM?? - Jokes til side.. Hvad lære mand med det kursus?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. november 2000 - 23:21 #16
LOL
Avatar billede daniel222 Nybegynder
09. november 2000 - 07:35 #17
  Man om alle office programmer + internet, netværk, windows og coputeren.
Avatar billede jbl Nybegynder
09. november 2000 - 08:32 #18
Hvad med at fortsætte diskussionen andetsteds!

I kunne jo svare på spørgsmålet istedet for at spille så fandens smarte!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. november 2000 - 08:36 #19
jbl>>forvent ikke hjælp fra mig af herinde! du har en meget dårlig attitude!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. november 2000 - 14:09 #20
over and out fra mig.