Avatar billede qub1 Nybegynder
23. februar 2003 - 13:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hits Ialt og Hits Idag!

Jeg mangler et script der kan vise hvor mange Hits jeg har fået i dag og hvor mange hits jeg har fået i alt..
Er der nogen der kan hjælpe???

Mvh Casper
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 14:17 #1
jeg har en tabel i en sql-database hvor jeg registerer ip og tidspunkt for alle hits...så er det nemt nok at hive et tidsrum ud af databasen - og samtidig bruger jeg ip-adresserne til at sørge for at hver bruger kun laver ét hit... :)
Avatar billede qub1 Nybegynder
23. februar 2003 - 14:18 #2
Jamn.. Det hjælper jo ik så meget mig eller? Jeg needer jo scriptet!!!
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. februar 2003 - 18:00 #3
hmm prøver sgu lave et men lover ikke noget
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. februar 2003 - 22:57 #4
du laver bare en mysql_num_rows eller select count() på alle, og så en anden hvor tiden ikke er over 24 timer
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. februar 2003 - 22:59 #5
www.hotscripts.com har en masse af slagsen