Avatar billede daddy-o2002 Nybegynder
23. februar 2003 - 01:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Støj i pc højtaler

Jeg har et problem med baggrunds støj i mine højtalere, som er koblet til min pc. De står og summer.
Den støj holder op når jeg forbinder pc med kabelmodemet, hvor der er metalstik på netkablet, men kommer igen lige så snart at jeg kobler pc'en til en switch?
Hvad kan der være galt?
Avatar billede pentium4 Juniormester
23. februar 2003 - 01:35 #1
Prøv at sætte en ledning på et vandrør/radiator og forbind den til enten Pc'en eller højttalerne eller begge dele og se om det ikke forsvinder.
Eller hvis du har en kontakt med jord i nærheden kan du forbinde den til jorden...
Avatar billede ullum Praktikant
23. februar 2003 - 07:33 #2
jord stik til pcén
Avatar billede pentium4 Juniormester
23. februar 2003 - 10:05 #3
ullum -> "Copycat"
Avatar billede ullum Praktikant
23. februar 2003 - 16:59 #4
fanden, sorry jeg skulle jo lige have læst det sidste af dit
Avatar billede daddy-o2002 Nybegynder
23. februar 2003 - 17:01 #5
jeg takker, det hjalp med at lave jordforbindelse.
Avatar billede pentium4 Juniormester
24. februar 2003 - 01:44 #6
Takker for point'ne.