Avatar billede yupp Nybegynder
22. februar 2003 - 22:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

logo -> transparant

Jeg sidder og er i gang med at lave skolebladets officielle hjemmeside, og her vil jeg jo gerne lige have skolen logo ind på :)
Nu er det sådan at det billede jeg har, har en blå baggrund, og da jeg ikke er en haj til grafik, ville det være rart hvis jeg kunne få lidt hjælp til at lave den blå baggrund transparant.

billedet som skal ændres kan findes her: http://zahle.dk/logo.gif
Avatar billede Techwork Praktikant
22. februar 2003 - 23:50 #1
Du skal have fat i programmet Adobe Photoshop. Med det kan du lave logo'et transparant.
Avatar billede melange Nybegynder
23. februar 2003 - 00:17 #2
x-tra < da eksperten ikke er for at formidle warez går jeg ud fra du mener han skal *købe* photoshop :) Og så er det vel fristende at spørge dig om du ville bruge US$609.00 på at lave et billede transparant til hjemmesiden for et skoleblad ;)
Avatar billede Techwork Praktikant
23. februar 2003 - 00:23 #3
Melange < Jeg informerede som bare om hvilket program det kan lade sig gøre i.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
23. februar 2003 - 12:43 #4
Ved ikke om det kan bruges, det ser lidt mærkeligt ud med hvid baggrund men ser ok ud med farvetbaggrund.

http://www.ebruger.dk/vis_spmbilleder.asp?MID=11

/Aspbuilder
Avatar billede yupp Nybegynder
24. februar 2003 - 11:19 #5
tak for din indsats med mit problem.  Det er lækkert at det virker nu, nu ligner det snart noget... tak for hjælpen