Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 20:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lyd til Et Chaintech AMD 950 MHz bundkort

Hej.
Jeg har et Et Chaintech AMD 950 MHz bundkort med indbygget lyd. Så er spørgsmålet bare: hvordan får jeg den lyd til at virke?

Mvh. Michael
Avatar billede peet-49 Novice
22. februar 2003 - 21:06 #1
Du går i enhedshåndtering, fjerner alt lyd, sætter din CD i drevet, der fulgte med bundkortet og genstarter maskinen, når systemet spørger, lader du windows finde de rigtige drivere.
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 21:34 #2
hvor er det enhedshåndtering er? Og hvis det nu ender med at jeg ikke kan finde min cd hvad gør jeg så
Avatar billede peet-49 Novice
22. februar 2003 - 21:40 #3
enhedshåndtering er-kontrolpanel-system. Har du ikke CDèn, skal på på chaintech`s hjemmeside.
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 21:41 #4
Du må heller hjælpe mig, er ikke så inde i det der ;)
Avatar billede peet-49 Novice
22. februar 2003 - 21:45 #5
Har du cdèn?
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 21:47 #6
Kan umiddelbart ikke finde den. Har nok aflagt den i én eller anden skuffe... ;-)
Avatar billede peet-49 Novice
22. februar 2003 - 21:49 #7
Var det ikke en ide, at finde den, det letter arbejdet en del.
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 21:57 #8
Jo jeg leder.
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
22. februar 2003 - 23:42 #9
Så fandt jeg endelig cden, og installerede den rigtige driver, endelig! :-) Så nu virker det. Mht. det andet spørgsmål: Mon ikke bare jeg skal sende det retur?
Avatar billede peet-49 Novice
23. februar 2003 - 10:14 #10
Det er jo altid rart, når det virker. Jeg ville nok købe et nyt lydkort, så ved man, hvad man har.
Husk at lukke det andet spørgsmål også og tak for point.