Avatar billede downloadi Nybegynder
05. november 2000 - 21:50 Der er 3 løsninger

Java spil 45 point

Hvordan laver man java skal man have et program til det hvis ja hvilket???
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 21:55 #1
Du kan nøjes med Notepad. Her skriver du dit program, i noget nær menneskesprog. Dette kører du så igennem en compiler, som du kan download her:

http://java.sun.com/products/jdk/1.2/download-windows.html

Den lave koden om til class filer, som du enten kan bruge på Internettet eller på din computer!

Der er meget at lære og det er ikke nemt at komme i gang med. Må jeg foreslå at du køber en bog?

Avatar billede lbhansen Nybegynder
05. november 2000 - 21:58 #2
Avatar billede lens Nybegynder
05. november 2000 - 22:22 #3
Hvis du kan få fat i et program til at kode som f.eks. borland jbuilder, vi ljeg betegne det som en fordel.