Avatar billede colman Nybegynder
22. februar 2003 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Skifter billeder med JavaScript?

Jeg er ved at lave en html side med min navigation i en dropdown menu. Jeg har eks. flg. punkter

- Grafisk Design
- Webdesign

Under hver af disse er der så flere punkter se eks.

http://www.facemaker.dk/fm2/

Jeg har bygget op i et frameset med dropdown i den øverste menu og mainFrame i det nederste...

Når jeg eks. vælger Webdesign vil jeg gerne skifte nogle baggrundsbilleder ud...kan dette lade sig gøre?

Det er fordi at baren skal skifte farve afhængig af hviklet punkt man vælger. Det skal ikke være tabel farve der skal ændres, men selve baggrundsbilledet...

Kan det lade sig gøre ?
Avatar billede tajnefilm Nybegynder
22. februar 2003 - 16:20 #1
hej
Avatar billede colman Nybegynder
22. februar 2003 - 16:29 #2
hehe ja hej... kender du en løsning ?
Avatar billede dm_mx Nybegynder
24. februar 2003 - 01:01 #3
Hej Coolman,

En metode kunne være at bygge det op med layers - Hvert layer med det ønskede baggrundsbillede.

Anvender du editor - og hvis ja hvilken ?
Avatar billede colman Nybegynder
24. februar 2003 - 08:07 #4
ja jeg bruger Dreamweaver...

Understøttes layers af både mac og pc?