Avatar billede jesperk79 Nybegynder
22. februar 2003 - 13:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl på tekst

jeg har lige installeret nyt mainboard og processor og diverse andre ting på min pc. Men nu er teksten for det meste ulæslig, den forsvinder ligesom lidt og kommer tilbage lidt efter. jeg har prøvet og installere ny driver til grafikkortet men det hjælper ikk.???
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. februar 2003 - 13:58 #1
hvilket OS bruger du?
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. februar 2003 - 14:01 #2
Prøv at tage dit grafikkort ud og sætte det i igen nogle gange, da der mange gange sidder et lag lak til at beskytte bundkortet og det sidder mange gange også nede i stik'ne så det kan være at det ikke har forbindelse til alle benene.
Avatar billede jesperk79 Nybegynder
22. februar 2003 - 14:02 #3
jeg bruger win xp pro...
grafikkortet er ikke nyt men kun bundkortet
Avatar billede jesperk79 Nybegynder
22. februar 2003 - 14:03 #4
jeg kan fint læse teksten her, men eks når jeg lige åbner msn er teksten utydlig i lige 5 sek så bliver den normal igen
Avatar billede pentium4 Juniormester
23. februar 2003 - 00:59 #5
Prøv evt. med en lidt ældre driver.