Avatar billede himself Nybegynder
22. februar 2003 - 12:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort har jeg?

Jeg har nu prøvet i meget lang tid at finde ud af hvad
mit bundkort hedder. Jeg ville meget gerne finde nogle specifikationer på det så jeg ved hvad jeg kan købe til det. F.eks. RAM og Grafikkort.

Jeg har prøvet 2 programmer for at finde ud af hvad det er hedder men der er ikke nogle af dem som kan giver svaret. De skrive begge Ukendt!!! (AIDA og CT BIOS)

BIOS er PhoenixBIOS version 4.06 REV. 1.06.1107

Chipset er 82440BX/ZX

Processoren er en PIII 450Mhz

5 PCI, 1 AGP, 2 ISA, 3 RAM Sokler, Onboard LAN
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. februar 2003 - 14:24 #2
Kig på den øverste under HP

http://www.adaptec.co.jp/compati/3210s_mb.html
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. februar 2003 - 15:00 #3
Avatar billede himself Nybegynder
23. februar 2003 - 19:00 #4
Tak for nogle hurtige svar og undskyld jeg ikke har fået tjekket dem før nu.
Geforce3 du løber med alle 30 point for et hurtigt og godt svar!!!!
Det lille program kunne nemlig godt fortælle mig hvad det var for et bundkort!
Jeg takker mange gange!
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2003 - 19:01 #5
Takker for point:)