Avatar billede li2 Nybegynder
22. februar 2003 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar

jeg sidder og har formateret min bærbare comp med windows 2000 hvor finde jeg så en driver til min skærm og hvorn installere jeg den???
Avatar billede blim Nybegynder
22. februar 2003 - 01:05 #1
Finder ud af hvad dit grafikkort hedder FØR du formaterer :)
hvis du allerede har formateret din harddisk er du screwed medmindre du har en manual hvori der står hvilket mærke og navn det har... så går du ind i søgemaskine (altavista.com eller google.com) og søger på "mærke driver". (udskift selvfølgelig driver med den grafikkortets navn). :) voila
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. februar 2003 - 02:04 #2
Din bærbare må hedde noget. Du kan så på producentens hjemmeside finde frem tild den du har, og er sikkert også så heldig at du her kan downloade driveren som du mangler til den.
Avatar billede buch78 Novice
22. februar 2003 - 10:57 #3
der findes flere programmer der kan finde hardwaren og fortææle det... sidst jeg manglede en driver spurgte jer herinde og fik anbefalet programmet aida32 som kan hentes herfra http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede mini40 Nybegynder
22. februar 2003 - 11:56 #4
Hvad hedder din notebook ?
Så skal jeg finde en driver til dig
Avatar billede li2 Nybegynder
19. marts 2003 - 18:37 #5
nej ingen af dem