Avatar billede grosvik Nybegynder
21. februar 2003 - 19:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kabel til MP3'er

Hey!

Har været så dum/uheldig at smide mit kabel væk til min MP3'er, som kan koble den til min computer via et USB stik i computeren. I MP3'eren er det et meget mindre stik, som ligner et USB lidt, bare 1/3 størrelse.

Nogle der ved, hvor man kan købe sådanna kabler e.l.??

//Kristian Grøsvik
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. februar 2003 - 19:05 #1
hvilket produkt drejer det sig om?
Avatar billede grosvik Nybegynder
21. februar 2003 - 19:20 #2
Det der som kunne købes i Aldi ved i starten af december...
Avatar billede fromsej Praktikant
21. februar 2003 - 19:23 #3
Hvad hedder afspilleren?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. februar 2003 - 19:28 #4
fromsej >> Sådan en gammel en som dig må nok hellere slappe lidt af og holde weekend, så vi kan kan komme til. *g*
Avatar billede fromsej Praktikant
21. februar 2003 - 19:32 #5
Jeg har lige mistet 20 point ;)
Så jeg må hellere køre i ALDI og se om de kan fortælle navnet på afspilleren , det får vi åbenbart ikke at vide her.*S*
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. februar 2003 - 19:33 #6
Fromsej>>Vil du køre til Aldi for at høre hvad afspilleren hedder o_O
Avatar billede fromsej Praktikant
21. februar 2003 - 19:34 #7
Det kunne jo være der røg et par pilsnere i kurven. ;)
Avatar billede dreamless Nybegynder
21. februar 2003 - 19:35 #8
Det er nok et firewire kabel du mangler prøv at se om det ikke er sådan et, tag mp3 afspilleren med ned i butikken og kig. De kan sikkert hjælpe.

- Kristian
Avatar billede connie Nybegynder
21. februar 2003 - 20:34 #9
Kablet til min Mp3'er er denne fætter og ser netop ud som din beskrivelse: http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/50283.HTM
Ellers er der også en liste med fotos i højre side her: http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/K142.HTM  så der er vel mulighed for at finde det.
Avatar billede cykellapper Nybegynder
21. februar 2003 - 20:37 #10
Lyder som et USB-kabel magen til dem man bruger til digitalkameraer. Min kæreste købte et for nyligt, fordi vores hund havde spist det gamle. 275 kroner i en fotoforretning!!!!!!
Jeg har ikke set dem hos de sædvanlige hardwarepushere.....
Avatar billede grosvik Nybegynder
21. februar 2003 - 22:03 #11
Sorry...der har lige været lidt vrøvl med mit internet, men det er opp igen. Lidt underligt, så er det ikke rigtigt noget bestemt mærke som har lavet afspilleren, det står ihvertfald meget skjult. Der står hvem der distribuerer det på et garantibevis: HCL-Accessories...
Avatar billede grosvik Nybegynder
21. februar 2003 - 22:08 #12
Men tror faktisk at det link COnnie gav, det første altså, ligner meget det gamle som jeg har smidt væk. Problemet er bare, at de skriver "Vær imidlertid opmærksom på, at mange producenter af digital-kameraer har valgt at lave deres egen standard af MiniB stikket, så det er ikke sikkert, at kablet passer til dit kamera". Men jeg må prøve ad...
Avatar billede grosvik Nybegynder
26. februar 2003 - 20:08 #13
Har fundet ud af, at det ikke er de der "MiniB" han stik, som linkene fra Connie viser. Mit digital-kamera har det stik, og det passer ikke ind i...desværre.
Avatar billede e-skape Nybegynder
20. april 2003 - 23:14 #14
grosvik - har en ven der ikk kan få den til at virke på hans win98...
hvad styresystem har du?
Hvad hedder den, hvem har lavet den?
Hvor kan man finde driver til den? udover den der følger med...

MVH eSKape
Avatar billede grosvik Nybegynder
17. april 2004 - 16:03 #15
ø