Avatar billede waark Nybegynder
21. februar 2003 - 16:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV som ekstra skærm

Hej

Jeg har et GForce 2 v7700 med TV out .. kan jeg bruge mit TV som en ekstra skærm ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2003 - 16:09 #1
ja teknisk set kan du - men kvaliteten er ringe.
Avatar billede waark Nybegynder
21. februar 2003 - 16:12 #2
okay ... men det er fordi jeg sidder meget med Flash, 3D Max, Photoshop o.lign så den eksra skræm ville jeg bruge til de menu'er som altid fylder op ... så en skræm til arbejdet og en ekstra skærm til menu'er ... men tak ... jeg vil suse ud og købe et kabel :)
Avatar billede kunze Nybegynder
21. februar 2003 - 16:20 #3
waark > Du skal være opmærksom på at din skærm kommer til at køre 50 Hz, ligesom TV'et. Det er ulideligt at kigge på i længere tid :-\

Mvh
Kunze
Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. februar 2003 - 16:23 #4
Og en side som eksperten.dk vil være temmelig svær at læse, da bogstaverne bliver meget gnidret. Film og billeder derimod ser somregel pænere ud end på en pcskærm.
Avatar billede kunze Nybegynder
21. februar 2003 - 16:24 #5
Med længere tid mener jeg mere end 5 minutter, så bliver du helt ør i hovedet...
Mindre end 85 Hz duer ikke...

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
21. februar 2003 - 16:26 #6
sprutnik > Korrekt... Det kan lige lade sig gøre at læse sin playlist i Winamp, men alt for små bogstaver duer ikke.
Dig der engang lavede noget CS Gathering ? Eller var det noget ..... En eller anden CS cup..

Mvh
Kunze
Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. februar 2003 - 16:27 #7
Nej, det var vist ikke mig.
Avatar billede kunze Nybegynder
21. februar 2003 - 16:48 #8
Ok :-)