Avatar billede tulazz Nybegynder
21. februar 2003 - 13:19 Der er 7 kommentarer

Installation af Win XP virker ikke ???

Hej Eksperter...

Har et stort problem med min com, den vil ikke installere Win Xp Home Edition og Win Xp Pro...Ingen af dem, og jeg er nu tilbage på mit gamle styresystem igen...Windows ME!!!
Når windows-installationen starter går skærmen bare i sort efter, at jeg har startet installationen!!! Mærkeligt....
Hva' skal jeg gøre ???

Hilsen
Tulazz...

P.S. Har kørt Win Home Edition før på min computer...Men nu !  Så virker installationen ikke...
Avatar billede riversen Nybegynder
21. februar 2003 - 13:24 #1
du er har sq penge nok...både windows me, xp home og pro licenser...ikke dårligt...

Men OK...går den i sort ligemed det samme eller hvordan?
Avatar billede tulazz Nybegynder
21. februar 2003 - 13:26 #2
Riversen>>  Den går i sort efter, at den har undersøgt computerens hardware konfiguration !!! SÅ sker der bare ikke mere.....
Avatar billede articfruit Nybegynder
21. februar 2003 - 13:41 #3
lyder underligt at den har kørt xp home før og så ikke kan det nu! Mit umiddelbare bud ville ha været at dit bundkort ikke kan køre xp, men det er jo så nok ikke det der er i vejen....
Avatar billede pzycho Nybegynder
21. februar 2003 - 13:44 #4
Prøv evt. at sætte BIOS indstillingerne til default, før du installere, de hjælper nogle for mig.
Avatar billede riversen Nybegynder
21. februar 2003 - 13:46 #5
jeg vil også skyde på et hardware problem
Avatar billede tulazz Nybegynder
21. februar 2003 - 15:40 #6
Pzycho>>  Okay....Det vil jeg prøve !!!
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2003 - 22:16 #7
tag dine original cd til xp
og sæt den i drevet
en menu popper op,en af punkterne er
undersøg system kompenblilitet...bla bla (stavet forkert)