Avatar billede weedzard Nybegynder
21. februar 2003 - 11:28 Der er 6 kommentarer

Forhandler advarsel

Jeg har fornylig købt en WD1200JB hos http://jmd.dk/jmdMenu.asp, men varen jeg fik var en WD1200BB. Prisen svarede til en JB. Da jeg så ringer derind for at klage, lyder svaret at jeg godt kan få den byttet. Manden jeg snakkede med sagde derefter at jeg ikk skulle betale portoen der skulle til, for at sende den forkerte model tilbage. Han siger derefter: Du skal ikk betale for en fejl fra vores side. Han bliver ved med at kalde mig ved mit fornavn, hvilket jeg fandt utroligt irreterende, da han sagde det gang på gang, nærmest nedladende, tilmed at jeg ikke engang kendte hans navn.

Jeg vil efter denne oplevelse anbefale ALLE ikk at købe og/eller investerer i noget fra http://jmd.dk/jmdMenu.asp da jeg fandt deres support/service/generelt styr på tingene utrolig dårlig.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2003 - 11:31 #1
?? du ku da få den byttet?!! Jeg kan ikke se hvad problemet er!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. februar 2003 - 11:32 #2
Hmm - hvordan du bliver tiltalt, er vel en ting. Men det lyder da ikke som om du har fået andet end en fair support.

De har begået en fejl, og forsøger at rette den. Hvor er den dårlige support?
Avatar billede lrd Nybegynder
21. februar 2003 - 11:51 #3
enig
Avatar billede weedzard Nybegynder
21. februar 2003 - 11:58 #4
ok, hvis jeg nu var 2tal nybegynder til IT, bare havde sat harddisken i, set de 120 gb, og ikke vidste noget om JB eller BB ...  så ville man aldrig få den byttet. Jeg synes man næsten kan sige at de tager en chance, og så bare håber på at ordre-modtageren ikk opdager noget..!
Avatar billede serverservice Praktikant
21. februar 2003 - 12:04 #5
Min erfaring med handel på nettet er: Man får tit noget defekt og ombytningstiden er for lang.
Enten er der for mange firmaer som bare "kaster" hardware ud på nettet eller også er jeg meget uheldig. Og jeg hører ikke til nybegynder klassen for jeg er da klar over at man som bruger også kan begå fejl....
Avatar billede mpedersen Nybegynder
21. februar 2003 - 13:58 #6
Fejl sker hver eneste dag.

Dette er bestemt ikke et grundlag for at nedgøre en forhandler.