Avatar billede stigp Nybegynder
21. februar 2003 - 11:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Shuttle barebone

Hvad er forskellen på SB51G og SS51G?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. februar 2003 - 14:45 #1
chipsettet på bundkortet.
SB'eren understøtter Hyper Threading, da den benytter Intel's Granite Bay chipset.
SS'eren benytter et SiS chipset der ikke understøtter Hyper Threading.
Til gengæld har SB'eren vist ikke indbygget Tv-out, men det må jeg lige checke
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. februar 2003 - 14:50 #2
der er ingen af dem der har indbygget tv-out.
det kan dog købes som tilbehør i form af et lille kort der sidder i agp porten
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. februar 2003 - 14:53 #3
SS'eren har vist heller ikke USB 2.0
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. februar 2003 - 14:54 #4
jo den har da. jeg så forkert på deres hjemmeside :-(
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. februar 2003 - 15:02 #5
så vidt jeg kan finde ud af så følger tv-out kortet med til SS'eren
Avatar billede stigp Nybegynder
21. februar 2003 - 19:04 #6
SS og SB har begge usb 2.0 og ikke tv out, men jeg regner med at putte et ekstra grafikkort i så det bliver ikke noget problem.

Hvad er Hyper Threading?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
24. februar 2003 - 09:39 #7
hyper threading er en funktion i pentium 4 processoren der gør den i stand til at udføre flere ting på en gang.
det svarer næsten til at have 2 processorer, hvilket giver en bedre ydelse i visse situationer.
Avatar billede dchang Nybegynder
04. marts 2003 - 23:25 #8
Måske skulle du tage sådan som jeg skal have. En SN41G2 med en Xp2200 Unlocked med Superstepping, og 512MB Kingston HyperX PC3000 DDR-RAM. Så derefter køre fsb'en op på 333mhz og rammene ned på 333mhz. Regner med at den kommer til at køre godt, altså hvis heatpipe-kølingen kan klare det. Plus at tv-out og to skærmporte er standard. Nice.