Avatar billede mrhc Nybegynder
21. februar 2003 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fordeling af email til brugere

Jeg har flere forskellige brugere på min windows XP og et TDC-adsl abonnement med flere forskellige email adresser. Er der nogle der har et tips til, hvordan får jeg pc'eren til at kende forskel på de forskellige mails så de havner hos den rigtige bruger og kun der ? Jeg kunne forestille mig at det var TDC der burde understøtte dette !
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
21. februar 2003 - 10:51 #1
Ja - hvis du har flere adresser hos TDC, bør du have en POP3-konto for hver adresse.
Så sætter du bare outlook op for hver bruge til at checke den rigtige konto
Avatar billede mountainman Nybegynder
21. februar 2003 - 11:20 #2
Du skal lige være opmærksom på, at hvis det er e-mailalias'er du har kommer al mail ned i samme mailbox og muligheden for at lave forskellige mailboxe dermed ikke er tilstede....

Det skal være forskellige mailboxe !!!
Avatar billede mrhc Nybegynder
22. februar 2003 - 19:33 #3
Jeg har løst problemet nu, ved simpelthen at lave nogle betingelser i meddelsesreglerne, f.eks så bruger 1 ikke modtager mails der er stilet til bruger 2, 3, 4 osv. osv. Dette kan nemlig godt lade sig gøre selvom mail adresserne er e-mail alias'er.
Ellers tak for jeres svar ! SORRY
Avatar billede mountainman Nybegynder
23. februar 2003 - 14:17 #4
Det ændrer da ikke på at svaret var korrekt......