Avatar billede pc-support Nybegynder
21. februar 2003 - 09:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Banner til avig.dk

Hejsa !
Jeg skal igang med at lave en ny side til www.avig.dk
Jeg er bare ikke en haj til det grafiske...så et top banner
til siden kunne se hvordan ud ?

Brug gerne nogle billeder/logoer fra siden.....

Størrelsen skal være en generel top banner størrelse hvis det er svar nok...så må jeg lave siden efter det !!!!!
Avatar billede cdc Novice
21. februar 2003 - 09:17 #1
Det kan da ikke være meningen at et firma i den størrelse, ikke vil betale for et job som dette.

/cdc
Avatar billede hjml Nybegynder
21. februar 2003 - 09:42 #2
Der vil jeg give gode gammel /cdc ret
så stort et firma burde give knaster for det eller fut over til sharksforum.com

/hjml
Avatar billede pc-support Nybegynder
21. februar 2003 - 10:00 #3
Hmmm....nu er det sådan at det firma er et lille firma som min kammerats far ejer. Jeg synes bare siden så frygtelig ud og ville lave en ny side til ham gratis....utroligt nok ik.....Men sådan er der altså nogle der er....Så ville jeg give Jer gutter en chance for at tjene 200 point på noget som sikkert tager Jer 5 min !!!!
Avatar billede hjml Nybegynder
21. februar 2003 - 11:41 #4
på billedet ser det da gaaanske stort ud det firma ?..men det kan man så bare sige til at det ikke er firmaet's billede?..
det er ikke for at sige noget negativ men synes at du skal prøve der inde på sharks
Avatar billede pc-support Nybegynder
21. februar 2003 - 17:28 #5
Firmaet består af far og 2 sønner. De tegner de tekniske tegninger og lader et andet firma udføre det manuelle arbejde! Men jeg forstår ikke helt hvorfor der er den store polimik........Jeg sætter 200 point til rådighed til de personer der vil prøve at lave et banner som de sikkert kan bikse sammen på 15 min. Jeg kan sikkert godt selv lave et, men så tager det sikkert en uge......Derfor prøver jeg da automatisk her. Der er ingen penge i det for mig og derfor vil jeg da heller ikke sætte det på sharks.......
Avatar billede mal_t Nybegynder
22. februar 2003 - 21:33 #6
pc-support - www.sharksforum.com - her vil du få proffesionel hjælp, og det har du brgu for. Det står ikke til diskussion at et firma som det i har skal have en hjemmeside, udført af en proffesionel webdesigner!
Avatar billede backside Nybegynder
23. februar 2003 - 16:14 #7
Avatar billede pc-support Nybegynder
23. februar 2003 - 17:14 #8
backside.....mange tak! Du får point da ingen andre åbenbart vil tjen point....troede ellers det var det der var princippet her....hehe.... Nå men mange tak !
Avatar billede backside Nybegynder
23. februar 2003 - 17:30 #9
Ok. Takker for point så....