Avatar billede ciber Nybegynder
21. februar 2003 - 08:57 Der er 3 kommentarer

Job Søges

Hej jeg er en frisk ung mand som for nylig er flyttet til kbh. og nu søger arbejde.

Jeg har tidligere arbejdet som webudvikler indenfor ASP og HTML og lidt scripting, men iøjeblikket sidder jeg og udvikler database (access) og laver support for et par mindre firmaer. jeg er uddannet inden "IT - med internet som speciale" hvor der hovedsageligt blev lagt vægt på support og udvikling.

Jeg søger job enten som supporter eller webudvikler/sysadmin. Jeg kan kontaktes på email ziber@tiscali.dk

Jeg kan sende referencer, CV og uddybende oplysninger hvis jeg kontaktes.

På forhånd tak

Mvh Jesper
Avatar billede professoren Nybegynder
21. februar 2003 - 16:57 #1
"jeg er udannet inden IT"--hvad betyder det? Hvilket udd. har du?
Hvor meget erhverserfaring har du, og hvor gammel er du? Hvor i landet søger du arbejde?
Avatar billede ciber Nybegynder
22. februar 2003 - 18:44 #2
Jeg har en HH (handelseksamen), en markedsøkonom samt en nyere kontor/it uddannelse som hedder "IT - med internet som speciale". Jeg har arbejdet 2 år for firmaet Ejnar Debel A/S, ½år for Cypress A/S samt 2 år som freelance udvikler i ASP, samt de sidste 4måneder også indenfor database. Jeg er 26år og har bopæs på Amager, 2300 Kbh S og søger derfor primært jobs i København og Storstrøms Amt.
Avatar billede ibw Nybegynder
26. februar 2003 - 14:23 #3
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om din kunnen, da din uddannelses erfaring ikke er så meget fokuseret på web udvikling. Hvis du er interesseret i arbejde i Roskilde vil jeg gerne aftale et møde snarest...kontakt mig på jva@webproof.dk.