Avatar billede hau. Nybegynder
05. november 2000 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook2000 vs. Win98..Hjælp...

Jeg håber at der er en som kan hjælpe mig med dette problem, jeg gik ind for at definere flere brugere i win98 da jeg skulle finde ud af hvor dan lagde filerne hen, for at hjælpe en kammerat med at fjerne hans brugere som han ikke kunne huske passwords til. Jeg stoppede den undervejs mens den var ved at kreere denne nye bruger, og startede op igen.

Da mit outlook2000 skulle åbne spurgte det om adgangskode til privat mappe, men problemet er at det ikke var den adgangskode som jeg havde defineret til den nye bruger. Så fjernede jeg den nye bruger, for at håbe på at det kunne løse problemet men det kunne det ikke, har nu rodet godt og grundigt rundt og oprettet en ny bruger men kan på ingen måde komme ind til mine mails og min kalender, og jeg kan ikke hente min post.. Hvis jeg prøver at gå ind i egenskaber til privatmappe så får jeg besked på at serveren ikke er tilgængelig..

Men min browser fungere ok.. Der er også kommet en password box når jeg skal ind i Windows men den kan jeg godt fjerne..

Men jeg vil være meeeget glad for et svar, da jeg ellers ikke kan komme til min kalender og mine add.

Har prøvet at cracke passwordet men det er ikke lykkedes endnu, med cain, og der er ingen ** så derfor har jeg ikke kunne bruge snadboy.

Håber at i kan hjælpe

Hau.
Avatar billede blazer Nybegynder
05. november 2000 - 16:08 #1
Har du forsøgt at slette *.pwl ??????????
Avatar billede hau. Nybegynder
05. november 2000 - 16:09 #2
Ja, jeg slettede .pwl da jeg slettede den første bruger som jeg oprettede..
Avatar billede leif Seniormester
05. november 2000 - 23:41 #3
Det der er at den har lavet et kodeord på din mailfil, outlook.pst hvis den ikke har haft brugere. Det du kan prøve på er at oprette en ny mailfil, menes at gøre ved at trykke på OK til den beder dig om at åbne en eksisterende eller oprette en ny. Når du har gjort det kan du prøve at importere outlook.pst

Hvis jeg vel jeg mærket har forstået spørgsmålet rigtigt at det kun er Outlook der er problemet og resten virker.
Avatar billede hau. Nybegynder
06. november 2000 - 00:17 #4
Når jeg prøver at importere outlook.pst så skal jeg indtaste det password som jeg ikke har..
Avatar billede hau. Nybegynder
06. november 2000 - 16:28 #5
Nu ser det ud til at problemet er ved at være løst når jeg har skaffet et program som skulle kunne finde det password som åbenbart er blevet indføjet i min .pst fil, har kigget på mange demo modeller i dag og én af dem kunne finde det omtalte password men da det var en demo ville den ikke oplyse hvad det var. Så nu er der vist ikke andet at gøre end at købe det..

Men tak for forsøgene på at hjælpe..

Hau.
Avatar billede hau. Nybegynder
06. november 2000 - 17:31 #6
Tjaaa, det var så snedigt at der faktisk var et program som kunne aflæse det mystiske password i det program som ellers kun kunne læse det hvis der var under 3 karakterer i passwordet. Så alt er løst, et lille link hvis der skulle være andre der får brug for det een dag

www.lostpassword.com

Hau.
Avatar billede burningice Nybegynder
06. november 2000 - 21:15 #7
hehe... ironi eller hvad... et crack program bliver cracket