Avatar billede night-stalker Nybegynder
20. februar 2003 - 19:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!! ingen drev bogstav!!

Hej alle!!
jeg har et problem med min HD. Drev bogstavet forsvandt pludselig.
Og HD'en sidder rigtigt nok for computeren kan saktens finde den. Og når jeg i PartitionMagic check'er for Errors kommer den med denne her klage.

Error #7
Serverity=Critical
Number=501
Cross-linked files were found

og den vil helder ikke tillade at jeg giver den et nyt drev bogstav.

Løsningen er vil at om formatere den men det vil jeg meget nådigt då mit afgangs projekt i teknologi ligger på den,
Og jaja jeg ved det godt men det var sådan set min backup disk.
Så please hjælp mig!!!!!!
Avatar billede night-stalker Nybegynder
20. februar 2003 - 19:14 #1
Når jeg prøver at skifte drev bogstav er det denne error:
Error #10002
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2003 - 20:06 #2
1. start med bootdisk dos ell. e98.
2.Du skal fjerne alle partitioner med Fdisk
3.Oprette en ny primær partition og gøre den aktiv
4. Formattere
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 22:55 #3
Scandisk måske?
dannyboyd>>Han vil jo redde sine data!!
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. februar 2003 - 23:12 #4
Hvis du må formatere kan du straks etter oppstart køre følgende program:
pc inspector, file recovery, som du finner på følgende adresse.
http://www.pcinspector.de/
mvh
Nilsen
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2003 - 23:39 #5
kan man ikke køre scandisk fra diskette?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2003 - 23:43 #6
der er noget på dette link http://www.systweak.com/fat32/fat11.htm
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
21. februar 2003 - 00:41 #7
du kan prøve at sætte den over i en anden computer hvis du har/kan låne en