Avatar billede jjppll Nybegynder
20. februar 2003 - 18:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

indstilling af farver på monitor

efter formattering af min pc står farverne på min skærm kun på 16 farver,hvordan får jeg skærmen indstillet til henholdsvis 16 bits og 32 bits farver

hilsen  jpl
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 18:45 #1
Du skal have den rigtige driver ind til dit skærmkort.
Avatar billede jjppll Nybegynder
20. februar 2003 - 18:50 #2
fromsej

skal hver momitor have sin egen driver  eller er der en enhedsdriver som jeg ´kan downloade
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 18:55 #3
Det er dit skærmkort der mangler en driver , ikke din skærm.
Hvis du ikke ved hvad det hedder så prøv det her program , det kan fortælle dig det , og sikkert også give dig et link til driveren.
http://www.aida32.hu/ - Info om PC indhold
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 18:56 #4
Vi skal også vide hvilket styresystem du har.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 18:59 #5
Rolig nu , det skal da lige virke inden du accepterer.*S*
Avatar billede jjppll Nybegynder
20. februar 2003 - 19:08 #6
win 98
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 19:11 #7
Har du fundet ud af hvad dit grafikkort hedder?
Avatar billede jjppll Nybegynder
20. februar 2003 - 19:11 #8
var der ikke noget med at vi skulle bruge vores 98 cd og gå ind i værktøjer eller husker jeg helt forkert
Avatar billede jjppll Nybegynder
20. februar 2003 - 19:14 #9
jeg vender tilbage senere,men tak for nu ,jeg laver lige et tjek
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 19:16 #10
Du højreklikker på skrivebordet , vælger Egenskaber->skærmkort->advanceret opdater driver og får PCén til at søge på din CDRom , men jeg tvivler på at den er på Win98 CDén.