Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:35 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Min første hjemmeside!

Hvad syndes I om denne hjemmeside?

Det er den første hjemmeside jeg har fået sat ud på internettet, så hvad syndes I?
Avatar billede somaliomar Praktikant
20. februar 2003 - 18:36 #1
Æh?
Avatar billede somaliomar Praktikant
20. februar 2003 - 18:36 #2
Link?
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:36 #3
Ups, unskyld !!
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:37 #4
Jeg er ny her, så hvordan redigerer man spørgsmålet?
Avatar billede somaliomar Praktikant
20. februar 2003 - 18:38 #5
OK. Du kan ikke redigere et spørgsmål. Bare post linket her :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. februar 2003 - 18:38 #6
Det gør man ikke du skriver det bare i en kommentar som du har gjort nu her
Avatar billede donwang Nybegynder
20. februar 2003 - 18:38 #7
Det kan du ikke:) Skriv nu bare adressen!
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:39 #8
Hmmm, hvor dum kan man være !!!! Min fejl...
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:39 #9
www.dripz.dk

den er ikke færdig, men hvordan er designet?
Avatar billede delakuer Nybegynder
20. februar 2003 - 18:44 #10
Ok godt, men du skal redigerer deisgnet til at det er over det hele og ka du ikke bruge lidt lysere farver??
Avatar billede backside Nybegynder
20. februar 2003 - 18:45 #11
Designet er godt nok for en første gangs side. Billederne er bare for tunge.
Ellers udemærket.  ;)
Avatar billede backside Nybegynder
20. februar 2003 - 18:47 #12
Ved ikke er der er en retninglinie for størrelse, men jeg vil sige at forsiden må ikke fylde mere end 20kb samlet. Din når over 100.
Avatar billede the_email Nybegynder
20. februar 2003 - 18:47 #13
Du er vist kommet til at skrive din skæm og skærmkort i samme linje under "Om mig". Jeg har ihvrtfald aldrig hørt om en Riva TNT skærm...
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:49 #14
delakuer --> "men du skal redigerer deisgnet til at det er over det hele"--> Så god til at lave hjemmesider er jeg ikke enu, altså, jeg kan ikke finde ud af at gøre det.

Jeg har næmlig lavet designet i Macromedia Fireworks, så det er ikke så let!
Avatar billede the_email Nybegynder
20. februar 2003 - 18:50 #15
..og du har da vist glemt en meget vigtig side under "Links"
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:52 #16
backside --> Jeg er ikke så god til at lave hjemmesider, så jeg har det lidt svært med at få billederne til at fylde mindre!

the_email --> Jeg skrev bare det der stod på min skærmen: Nvidia Riva TNT 17" skærm !!
Avatar billede dripz Nybegynder
20. februar 2003 - 18:53 #17
the_email --> ups, det var ik' så godt!! Det kommer...
Avatar billede rally Nybegynder
20. februar 2003 - 19:07 #18
Hej dripz.
"Inte illa" for en begynder, så keep up the good work, og husk at øvelse gør mester.
Og vær MEGET opmærksom på side-størrelsen, som flere også nævner.
Du reducerer billedstørrelsen i dine billedbehandlingsprogrammer, og husk på at baggunden ikke bør være større end 1024x768 pixels.
Avatar billede backside Nybegynder
20. februar 2003 - 19:08 #19
dripz>>  He-he, vi har skam set MEGET værre sider, den er ikke tosset.
Avatar billede backside Nybegynder
20. februar 2003 - 19:09 #20
rally>> Det er ikke helt korrekt med størrelsen, en 1024 skærm kan der ikke være et 1024 billede på.
Og for øvrigt er stadig en hel del der kører 800*600
Avatar billede perhaps Nybegynder
21. februar 2003 - 08:20 #21
Menuens bogstaver forekommer at være lidt uklare i hvert fald på min skærm.