Avatar billede sorenmt Nybegynder
05. november 2000 - 12:33 Der er 11 kommentarer

Gendannelse af filer

Jeg kom ved en fejl til at slette nogle billed filer i Windows. Da der var så mange, og det fyldte for meget til at kunne være i papir kurven, slettede Windows dem helt, uden at ligge noget i papirkurven.

Kan jeg på en eller anden måde, gendanne filerne, da der er mange timeres arbejde i at scanne dem ind igen.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 2000 - 12:39 #1
nok ikke uden at det koster dig penge :-/
http://www.ontrack.com/easyrecovery/
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 12:48 #2
EasyRecovery tillader dig at gendanne 5 filer gratis - derefter koster det!!

Ellers kan du gå ind på www.download.com og søge efter \"undelete\" - så får du 5 programmer - de er desværre ikke gratis nogen af dem.
Avatar billede handmade Nybegynder
05. november 2000 - 13:19 #3
Jeg har fundet denne adresse. Det fremgår ikke klart om den demo der kan DL også kan genskabe filerne, men prøv at tjekke - det er et ganske lille program, måske et forsøg værd..

http://www.rognerud.com/file-recover/
Avatar billede sorenmt Nybegynder
05. november 2000 - 13:52 #4
>> Handmade

Jeg har prøvet dit lille program. Det virkede sådan da, man kan ikke gendanne uden at skal have pungen frem, derud over, kunne det ikke finde de billed filer jeg har slettet
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 15:39 #5
Nu skal du jo også huske at du IKKE må lave for meget disk aktivitet - ellers overskriver du jo billederne!!
Avatar billede daniel222 Nybegynder
06. november 2000 - 14:52 #6
  Det kan være meget svært og nogle gange umugligt, det du skulle have gjordt siden det var mange timers arbejde var at tage en backup af dem, så kunde i denne sitiuvation have gendannet dem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. november 2000 - 22:15 #7
daniel222> Jeg tror alså også at sorenmt ved at han skal tage backup - i hvert falde ville han ønske det nu!

Desuden kan det jo også være et problem, hvis han bare lige skulle slette de ting han ikke skulle bruge, inden at han skulle tage backup.

Men det er jo altid nemt at være bagklog....
Avatar billede burningice Nybegynder
07. november 2000 - 12:46 #8
soren, send mig en email, pst@gic.gl så finder vi lige ud af noget.... ok??
Avatar billede daniel222 Nybegynder
08. november 2000 - 08:21 #9
  Hør her goulduck.
Det her har ikke noget som hest med at være bagklog. Det har noget at gøre med at man prøver at hjælpe. Han kan ikke rede sinde filer nu, men man stadig fortælle ham hvad der ville være godt at huske næste gang. For Det sku træls at miste flere timers data. Tænk over det næste gang inden du kalder folk for bagklog!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. november 2000 - 20:13 #10
daniel222>>læs lige hvad goulduck skriver! jeg tror du har misforstået ham! han kalder ikke nogen for bagklog! Han skriver, at det er NEMT at VÆRE bagklog! Kender du ordets betydning?
Avatar billede daniel222 Nybegynder
09. november 2000 - 07:41 #11
  Det må jeg vel indrømme at jeg ikke gør så!!!