Avatar billede tjobz Nybegynder
20. februar 2003 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Format et drev i Xp

Hvordan formatere jeg et drev i winxp, hvor der ligge en side fil på? hvad gør jeg
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. februar 2003 - 13:41 #1
vil du af med sidefilen også så er det...
højreklik på denne computer> administrer> diskhåndtering
også højreklikke på disken og vælg formater...
Avatar billede tjobz Nybegynder
20. februar 2003 - 13:43 #2
hmm der hvor der står formater...
er ikke markert som en jeg kan trykke på
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. februar 2003 - 13:44 #3
og hvis du skal have skiftet sidefilen så den kører på den anden disk skal du højreklikke på denne computer> egenskaber> avanceret> indstillinger for ydeevne> avanceret> og skift virtuel hukommelse og så er det der...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. februar 2003 - 13:45 #4
hvad kan du vælge???
Avatar billede mickey777 Nybegynder
20. februar 2003 - 13:50 #5
Eller installere programmet partition magic, der kan fås på www.powerquest.com/partitionmagic eller kør kommandoen : format "drev".
Avatar billede tjobz Nybegynder
20. februar 2003 - 13:52 #6
mickey tak for det :)
Avatar billede tjobz Nybegynder
20. februar 2003 - 13:54 #7
Og morten 1000x tak til dig, har fået det til at virke ved at fjerne side filen fra drevet vet at:højreklikke på denne computer> egenskaber> avanceret> indstillinger for ydeevne> avanceret> og skift virtuel hukommelse og fjerne det der, da det var gjort kunne jeg godt formatere drevet 15 points for you :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. februar 2003 - 13:55 #8
ok... det var da så lidt...