Avatar billede jayzer Nybegynder
20. februar 2003 - 11:50 Der er 5 kommentarer

Uploade billeder til server igennem Flash!!

Nogen der har en tutorial, eller ved hvordan man sender billed filer fra flash, enten til en server eller en mail???
Avatar billede mbfstudio Nybegynder
20. februar 2003 - 12:06 #1
Prøv evt her: http://www.flashkit.com jeg kunne dog ikke finde en løsning, men er heller ikke helt klar over præcis hvad du mener
Avatar billede mat Nybegynder
20. februar 2003 - 12:11 #2
man kan ikke uploade billeder til en server fra flash alene, ejheller proppe dem ind i en mail.
Avatar billede jayzer Nybegynder
20. februar 2003 - 12:14 #3
Hmm mener bare at have set det et sted, hvad er så det nemmeste at lave, hvis det ikke kan laves i flash??
Avatar billede mat Nybegynder
20. februar 2003 - 12:18 #4
man kan vel bruge nogle serverside teknologier med nogle upload-moduler, dem kan man vel kalde fra flash?
Avatar billede barklund Nybegynder
20. februar 2003 - 15:29 #5
Problemer er nok nærmere upload, da man fra flash ikke kan åbne en "browse"-dialog box, så brugeren kan finde billedet på sin egen computer... Du må lave det som ren html, for at det kan virke...