Avatar billede funkydude Nybegynder
20. februar 2003 - 08:15 Der er 23 kommentarer

Computer forhandlere?

Hej,

Hvem kan anbefale en god computer-forhandler (online) som levere det der bliver aftalt og til tiden? Skriv gerne link og begrundelse :).

l8r
Avatar billede riversen Nybegynder
20. februar 2003 - 08:21 #1
www.xdata.dk

jeg har købt ved dem et par gange med hurtig levering, god service og venlig ekspedition ved returforsendelser.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. februar 2003 - 08:22 #2
Jeg har faktisk ALDRIG haft problemer når jeg har købt online...heller ikke ved www.shg.dk og itbutikken, men sidstnævnte har vist "drillet" andre.
Avatar billede n!nja Nybegynder
20. februar 2003 - 08:24 #3
Jeg kan også varmt anbefale www.shg.dk - Har købt adskillige ting hos dem, og der har aldrig været problemer.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 08:27 #4
www.bj-trading.dk

Har kun gode erfaringer med dem.
Avatar billede boxe Nybegynder
20. februar 2003 - 08:29 #5
www.shg.dk er udemærket, men jeg har heller aldrig haft problemmer med www.prc-data.dk
Avatar billede chalde Seniormester
20. februar 2003 - 08:34 #6
Men hold dig LAAAAANGT væk fra http://www.hardnsoft.com/
De levere aldrig til tiden, og deres varer går i skod i løbet af ingen tid...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. februar 2003 - 08:48 #7
jeg har brugt xdata og de har ikke forvoldet mig nogen probz overhovedet og der har jeg trods alt købt hele min computer.
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. februar 2003 - 08:49 #8
Uanset hvilken butik du vælger, vil der altid være nogen som har haft dårlige oplevelser...

Jeg har selv handlet en del hos SHG i Højbjerg, men inden for det sidste par måneder synes jeg ikke rigtigt at de spiller for dem... Deres lagerstatus på Nettet passer ikke, og det er ud fra denne jeg ind imellem bestiller, hvis jeg skal bruge noget her og nu.

Tingene de leverer er der ingen problemer med.

PRC-Data i Viborg brugte jeg for et par år siden, og dengang var der intet at udsætte på dem.

BJ-Trading i Thorsø ved Hammel har gode priser og leveringen er OK, men jeg ville aldrig købe et samlet system derude!! Jeg har sat 3 systemer op ude fra ham nu, og de 2 af dem brugte vi flere timer på at finde drivere til, som virkede (dem han leverede var ikke de rigtige). Den ene af dem var sågar ikke samlet ordentligt...

CompuMail ved man til gengæld hvor man har - de er til tider skide ubehøvlede, der er dårlig service, man får ikke et entydigt svar på spørgsmål, og deres priser er ikke altid lige gode, men alt dette ved man inden man går ind i butikken, så det kommer ikke som en overraskelse, og derfor generer det ikke... Til gengæld har de ind imellem nogle ting, som man ikke kan finde andre steder til en ordentlig pris:-)

Dette er ikke for at hænge nogen ud, men du finder aldrig en butik hvor alle er tilfredse.

Derfor vil jeg råde dig til at tage den der er billigst. Ring evt. og hør om de har tingene på lager, inden du bestiller, og hvis de ikke leverer til tiden, kan du bare trække ordren tilbage:-)

/J
Avatar billede izemate Nybegynder
20. februar 2003 - 08:50 #9
JA jeg kan da også godt varmt anbefale prc-data.dk,og bj-trading.dk har jeg også hørt godt om. dog har jeg hørt meget dårligt om chippen.dk

<\\izemate
Avatar billede riversen Nybegynder
20. februar 2003 - 09:29 #10
har også købt det meste af min spand hos xdata.dk
Avatar billede cbudtz Nybegynder
20. februar 2003 - 12:33 #11
Jeg har også gode erfaringer med www.shg.dk, der har leveret dagen efter 2 gange.
Avatar billede diamant Nybegynder
20. februar 2003 - 14:38 #12
Jeg har købte computer dele flære gange fra www.shg.dk og de leverede dem 2 dage efter. Jeg fik også god råd fra deres teknikker via e-mail. De virker meget pålidelige. På hver vare står der hvis det findes på lager eller ej og hvornår kommer det.
Jeg aldrig fik problemer med dem.
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. februar 2003 - 15:15 #13
diamant>> det er netop SHG's lagerstatus jeg ikke er tilfreds med. I fredags bestilte jeg et headset online, og fik en mail bekræftigelse på at jeg kunne hente den i butikken med det samme. Jeg kørte derud, men de havde ikke noget på lager - jeg har oplevet at de lovede at have en printer hjemme til mig inden 7 arbejdsdage, og det var en del af aftalen, men om morgenen på den 7. dag ringede de og sagde, at der ville gå et par dage inden den kom - jeg annulerede ordren under en del protester fra SHG, "nu havde de jo bestilt den specielt hjem til mig", men så er det dumt at skrive i en mail, at man lover at den er hjemme... Et trådløst netværk kunne de sende indenfor 1-2 dage, men der gik 1½ uge... Derfor råder jeg folk til at ringe derud først...
Alt dette inden for det sidste halve år - før det oplevede jeg aldrig problemer med dem...

/J
Avatar billede funkydude Nybegynder
20. februar 2003 - 18:49 #14
Wow - tak for alle de mange indslag :).

Er der nogen som har prøvet dem her: http://www.pcfocus.dk/shop/ ?

- = FunkyDude = -
Avatar billede fcbayern Nybegynder
20. februar 2003 - 18:52 #15
Onsdag sidste uge bestilte jeg bundkort, kabinet, diskettedrev hos midt-data. Og ram, processor, harddisk, grafikkort, køler osv. hos bj trading.

Dagen efter hentede jeg det hele på posthuset - ingen fejlbehæftede ting - godt indpakket.

Brug disse - de er samtidig nogen af de billigste.

http://www.bjtrading.dk/
http://www.midt-data.dk/
Avatar billede fcbayern Nybegynder
20. februar 2003 - 18:53 #16
;-)...ja det var jo faktisk et svar..
Avatar billede fcbayern Nybegynder
20. februar 2003 - 19:05 #17
De der http://www.pcfocus.dk/shop/ er faktisk dyrere end de 2 jeg nævnte - prøv at kig nærmere på de to......
Avatar billede boxe Nybegynder
20. februar 2003 - 21:28 #18
kig lidt på www.edbpriser.dk
Her kan du så sammenligne de forskellige butikker og finde ud af hvilken der er billigst, med den vare du skal bruge...

Boxe :o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. februar 2003 - 21:29 #19
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. februar 2003 - 21:30 #20
Jeg har flere gange handlet på ovenstående links, hvor jeg har fået en rigtig god service og leveringstid
Avatar billede netassist Juniormester
20. februar 2003 - 21:35 #21
jeg vil da gerne sige at min hjemmeside har online shop og vi meget gerne hente det hjem til dig vi du hare brug få det
www.netassist.dk
eller vil jeg sige det sammen som fcbayern
Avatar billede mcjensen Nybegynder
25. februar 2003 - 19:46 #22
www.midt-data.dk
De sender en sms, når de sender pakken til en, og de er altid villig til at give en et godt råd.

www.bj-trading.dk
De er hurtige med deres leveringer, og man kan altid sørge dem om et godt råd, enten i bytikken, eller over tlf.

www.edbpriser.dk
Er et godt sted, at få overblik over hvilke forhandler som har en bestemt vare, og hvem der er billigst.

Håber at du kan bruge det til noget...
Avatar billede fcbayern Nybegynder
08. december 2003 - 15:49 #23
skal dette spørgsmål ikke snart lukkes ??