Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

www.engleriget.dk

Hej så er jeg her igen. Jeg ved godt at jeg har oprettet det her emne før men nu er min hjemmeside blevet lavet anderledes og vil gerne ha noge respons som jeg fik før (Bare det er godt *gg*).

Og hvis der er nogen der er interreseret og har en god ide til et webbanner og vil lave et til min hjemmeside er i velkomne lige og gi et praj til mig.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 19:15 #1
klikvenlig: www.engleriget.dk
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:16 #2
Her kommer der lige linket glemte det lige www.engleriget.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 19:19 #3
1. siden mangler en del grafiske elemenetr for at gøre den mere spændende at se på.
2. når man klikker på et link, ryger man væk fra den ordinære menu, og navigering er væk. dette er ikke særlig brugervenligt, og er en ting du bør se på.
3. hold den samme stil igennem hele siden, ellers er det ret svært at se om man befinder sig på samme side endnu, eller man er røget af på et side spor....

alt i altr er der mange faktorer at arbejde med endnu. og der er langt vej hjem efter min mening.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2003 - 19:23 #4
(1) En meget enkel og luftig side

(2) Din overskrift er da ok, men ligner efter min mening lidt for meget noget wordart (det er det sikkert også), synes du skal lave noget ordentlig grafik

(3) Det er en fin, sigende intro du har lavet

(4) Din side virker lidt kedelig efter min mening, det lille billede liver den lidt op. Brug nogle flere billeder

(5) Hold dig til én type skrift, overskrift såvel som brødtekst

(6) Tingene hopper lidt rundt, især på 5.demision ser det helt forfærdeligt ud

(7) karakter: 6@13
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:27 #5
jakobclausen: Ja du har helt ret i at det er wordart. Grafik ville jeg osse gerne ha noget mer af på hjemmesiden men er ikke for god til det.
Men kan du nævne et godt program som jeg kan bruge til det som osse er meget nemt. Man kan kalde det et begynder program
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:27 #6
tjah - vil egentlig bare holde med questis og jakobclausen.

Er den lavet i word?
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:28 #7
Nej den er lavet i frontpage
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2003 - 19:29 #8
dksms >> Kan ikke lige komme i tanke om adressen, men der er en side på nettet hvor du så let som ingen ting kan lave dine egne overskrifter/bannere gratis. Vil lige se om jeg ikke kan finde den
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2003 - 19:30 #9
frontpage og word, jamen det kan da gå ud på ét *g*
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:32 #10
Ja du kan der de samme ting.

Jacobclausen: Okay tusind tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2003 - 19:32 #11
http://www.cooltext.com/ - vælg logo

Kunne forstille mig at du brugte Neon/Simple/glowing steel
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:33 #12
jakobclausen> Frontpage er et udmærket stykke program til dem som ikke har så meget forstand på at lave hjemmesider.

har selv brugt det her: http://www.friserverplads.dk/stigers/memolabel og det kan man ikke se :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:33 #13
sorry - det var vist spam og har intet at gøre med spørgsmålet, jeg udndskylder,
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:44 #14
Jakob: Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 19:46 #15
hay hov.... hvad sker der her.... du fik din vudering, så hvorfor lige afvise mit svar ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:47 #16
Det er ikke mig det går ud over - men ved sitevurdering kan man altså ikke rigtigt acceptere et svar fremfor et andet....
Avatar billede dksms Nybegynder
19. februar 2003 - 19:48 #17
Sorry questis det må du undskylde. Jeg havde helt glemt dig for jeg bler lige pludselig så optaget af at man kunne lave logoer på nettet sorry :-(
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 19:55 #18
hmmm. nå ? godt min arbejdsgiver ikke har det på same måde kunne lige se det for mig:

"Undskyld Rasmus, du fik ikke din løn, jeg var så optaget af momsreglerne"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. februar 2003 - 19:56 #19
John>>Jo det kan man godt :o))
<p class="MsoNormal"....>
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:58 #20
nå ja det kan man da også ;)