Avatar billede downloadi Nybegynder
04. november 2000 - 22:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Chat

Hvor kan man få et chat program til ens side uden at det koster penge
Avatar billede nof Nybegynder
04. november 2000 - 22:51 #1
Hej,

hvis du har mulighed for ASP på din server kan du downloade nogle stykker på www.aspin.com, men også www.netcoders.dk og www.avtiveserverpages.dk har gratis chats liggende...

/nof
Avatar billede nof Nybegynder
04. november 2000 - 22:54 #2
Hej igen,

jeg glemte helt at du også kan få hostede chats, de stiller ingen krav til dit webhotel, gratis hjemmeside plads eller hvad du nu har.
Skattefrit.dk bringer en liste over nogle af de hostede chats: http://www.skattefrit.dk/Webmaster/Chat_Rum/

/nof
Avatar billede stigc Nybegynder
04. november 2000 - 22:54 #3
Du kan få en gratis java chat her!!
Og så understytter den enda dansk sprog

http://www.multichat.com
Avatar billede stigc Nybegynder
04. november 2000 - 22:57 #4
nof>> Jeg kan godt lide de afstemning på din side www.nof.dk. :) Æhhh... Men hvad er formålet? Stemmerne er jo talt! :)
Avatar billede kurtcago Nybegynder
04. november 2000 - 22:58 #5
På internettet!

Prøv www.freechat.com
Avatar billede kurtcago Nybegynder
04. november 2000 - 22:59 #6
Avatar billede nof Nybegynder
04. november 2000 - 23:24 #7
stigc >> det er fordi siden er under opbygning og det er bare en lille prøve jeg har lavet for at se hovrdan det kommer til at se ud...

/nof