Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 20:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Når nogen stiller et spg..

Hvor langt tid går der før den person der stiller et spørgsmål, skal uddele point?

JEg er ny i dette forum, men har kigget på en masse indlæg, og kan se at der er mange der ikke deler deres point ud selv der er delvise eller faktisk helt korrekte svar?

Hjællp.. he he
Avatar billede ghostface Nybegynder
04. november 2000 - 21:02 #1
Når man stiller et spørgsmål, skal man først give points når man er tilfreds med et svar. Dem der ikke gør dette, er enten lidt online eller bare irriterende...

/ghostface
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2000 - 21:11 #2
Det skal lige tilføjes, at hvis personer bruger lang tid på at hjælpe, og du alligevel ikke kan bruge svaret, så er det god kotume at give dem lidt for deres forsøg.

- Parazite
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 21:26 #3
ok, skulle lige være sikker.. ggg
Sorry parazite.. er ikke helt god ti lat dele point ud endnu.. ggg
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2000 - 21:49 #4
flax : *LoL* Det er helt i orden du - velkommen til eksperten! :o)