Avatar billede hassing Nybegynder
19. februar 2003 - 11:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ctrl + Alt + Del Problem

Efter at være blevet offer for et popup-helvede, har jeg fået et problem.
Når jeg taster Ctrl, Alt, Del, så får jeg som normalt mit
vindue med job o.s.v, men jobs er også det eneste jeg kan se. Resten er simpelthen væk. Og oveni hatten, så kan jeg heller ikke lukke vinduet som jeg plejer, da der ikke er
nogen menulinie. Hvad hulen er lige sket??
Det skal lige siges, at i forbindelse mit popup-helvedet,
så trykkede jeg selvfølgelig på "Afslut job" som en gal, indtil alle vinduer var lukkede, og det var derefter den var gal.
Avatar billede popsy Novice
19. februar 2003 - 11:04 #1
dobbeltklik på den i det grå
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. februar 2003 - 11:04 #2
du kører med grafisk login det er derfor du skal have det lavet om så du kører med ikke grafisk login det gør du ved at gå ind i kontrolpanel også klikke på brugerkonti også skifte måden hvorpå du logger på der er flueben i dem begge og det skal der ikke være....
Avatar billede popsy Novice
19. februar 2003 - 11:04 #3
svar :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. februar 2003 - 11:05 #4
jeg ved ikke jeg tror jeg er stiv eller sådan noget fordi jeg misforstod i hvert fald det her spm.
er det joblisten du har problemer med???
Avatar billede hassing Nybegynder
19. februar 2003 - 11:06 #5
Tak popsy. Tænk, at det nogle bare kan være så nemt.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. februar 2003 - 11:06 #6
ja det er jo faktisk rigtigt popsy det er svaret.... jeg nåede ikke engang at fatte dit spm før der var svar...
Avatar billede hassing Nybegynder
19. februar 2003 - 11:07 #7
Morten>> Ja, men det blev løst ligeså hurtigt som det opstod.
Takket være popsy
Avatar billede popsy Novice
19. februar 2003 - 11:07 #8
Hehe, tak for point :)
Avatar billede hassing Nybegynder
19. februar 2003 - 11:09 #9
Der skulle have stået : Tænk, at nogle PROBLEMER bare kan løses så nemt.
Avatar billede popsy Novice
19. februar 2003 - 11:10 #10
Hehe, har selv siddet i saksen med samme problem, der gik dog flere uger før jeg selv fik det løst.