Avatar billede axelgaard Nybegynder
04. november 2000 - 20:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Riva TNT2 Vanta

Jeg har et problem med mit Creative 3DBlaster. Så snart jeg starter Rainbow Six Rogue Spear og vælger en menu fx options fryser pc helt, der kan kun trykkes på afbryderen. utallige har rådet mig til at installere nyeste drivere, det er gjort, og directX det er også gjort. Detonator 6.47 er også prøvet. det eneste som ser ud til at hjælpe er at sætte hardware accellerationen ned med så kører det jo som en 486DX4-100 med 8ram og 1 på grafikkortet...
PS. Delta Force 2 hakker i 640*480(hardware og software.) jeg mener at den er meget svær at regne ud men håber at nogle kan!
Avatar billede qvisten Nybegynder
04. november 2000 - 22:32 #1
kan du ikke gå ind i Bios\'en og rette på dit grafik kort\'s opsætning så det ikke hakker for det lyder usandsynligt at det kan hakke som du skriver......

håber du finder ud af det.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. november 2000 - 12:48 #2
Hvad består din computer ellers af - CPU/RAM/bundkort/enheder? -og hvor stort er skærmkortet?
Avatar billede driis Nybegynder
05. november 2000 - 13:19 #3
Har du prøvet med en reinstallation af Rogue Spear?

Når du skriver \'nyeste\' version af DirectX, mener du så DX8 betaen? Denne er ikke færdigudviklet endnu, så der vil sikkert være fejl i den - så prøv lige om ikke det kan hjælpe, hvis du bruger DX7 i stedet.

Det med, at DF2 hakker er et meget kendt problem, da DF2 er ekstremt ressourcekrævende.
Avatar billede axelgaard Nybegynder
05. november 2000 - 15:14 #4
min pc:
SIS M747 bundkort
Creative 3DBlaster riva TNT2 Vanta 32mb
Celeron 300a mhz
128mb ram (64 pc100+ 64pc133) kører pc66 pga 4.5*66mhz
20gb hdd
onboard lydkort
netkort (stofanet)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. november 2000 - 18:02 #5
Hvadøh.. kørte du DX7 eller DX8, som driis spurgte om?
Avatar billede axelgaard Nybegynder
05. november 2000 - 18:11 #6
det er ligemeget, det gør ingen forskel, men prøv i at afinstallere DirectX 7.0 efter 8.0, det kan man sgu ik. Jeg kører 7.0 nu og Win ME, og nej jeg går ikke tilbage til win98, det virker nemlig nu... tror jeg
Avatar billede axelgaard Nybegynder
05. november 2000 - 18:15 #7
Ingen har givet mig det rigtige svar, så jeg føler mig ikke obligeret til at udele 100 point, men hvordan lukker jeg denne diskussion og giver \"undskyld ulejligheden\"/\"tak for hjælpen\" point???
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. november 2000 - 18:15 #8
Det har næsten ry for at gøre en væsentlig forskel herinde, hvorfor driis med rette gjorde opmærksom på det. Og du kan godt fjerne DX fra dit system, samt lave en komplet ny installation.
Og WinME vs. WinSE, så har SE\'eren bedste performance og stabilitet, jvf. tests fra tomshardware m.v.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. november 2000 - 18:17 #9
Du laver selv et svar.
Avatar billede axelgaard Nybegynder
05. november 2000 - 18:18 #10
Ja det kan der da godt være noget om, men hvordan gør man det så
Avatar billede axelgaard Nybegynder
05. november 2000 - 18:18 #11
det er gjort