Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
19. februar 2003 - 09:00 Der er 3 kommentarer

Drop down = relative

Jeg søger en drop down menu, vis pladsering jeg kan styre. Den skal pladseres i en tabel!
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2003 - 09:09 #1
styre placeringen? hvad præcist mener du?

<div style="position: absolute; top: 100px; left: 100px;">dropdown</div>
Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
19. februar 2003 - 09:15 #2
Koderne til en drop down - Jeg har prøvet nogle forskellige fra bratta.com, men der er problemet at positionen altid skal være absolute, og så passer menuens pladsering ikke altid.

Så jeg mangler koderne til en dropdown menu, som har en fast pladsering - f.eks. med absolute relative!
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2003 - 09:44 #3
absolute relative? det kan nu kun være enten eller...

menuerne er bygget forskelligt op, så måske kan du nøjes med at ændre absolute til relative - ellers er det bare at lede videre, for de fleste skal placeres i forhold til noget bestemt for at de ser ud som de skal...