Avatar billede some0ne Nybegynder
19. februar 2003 - 08:36 Der er 11 kommentarer

Artikler om extrem-sport uheld +jackass

Er der nogen der har, eller har set nogle artikler om personer der har udøvet extreme sportsgrene hvor det så er gået galt! Eller hvor de direkte har prøvet at efterligne tv-showet "Jackass" og så er kommet til skade? Der må gerne være billeder til artiklerne, men ellers så er det ligemeget med sprog.

Så bare lige smid et link til en artikel...
Avatar billede lrd Nybegynder
19. februar 2003 - 10:09 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
19. februar 2003 - 10:10 #2
Toootalt griner men ikke for sarte nerver *GG* god kikker
Avatar billede lrd Nybegynder
19. februar 2003 - 10:39 #3
Avatar billede lrd Nybegynder
19. februar 2003 - 11:16 #4
fik du set dem *GG* Det er bare griner
Avatar billede lrd Nybegynder
21. februar 2003 - 17:55 #5
mon ikke du skulle få afsluttet nogle af alle de spørgsmål du har åben mester
Avatar billede lrd Nybegynder
22. februar 2003 - 10:13 #6
endnu en af dem.... ak ak ak
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. februar 2003 - 10:56 #7
some0ne>> Jeg vil anbefale du tjekker din mail og ikke bare slette alt fra eksperten. Du har modtaget flere henvendelser fra CoAdmin via mail og du har fået lang svar tid men vi har ikke hørt noget.

Så derfor får du sidste chance for at kommentere. Vi kan se du har en del åbne spørgsmål (13 ud af 37) hvor du har modtage svar, samt dem som har svaret efter spørger noget feedback fra dig. Reager du ikke inden 48 timer deaktiveres din bruger uden yderlige varsel. Mvh. CoAdmin

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede lrd Nybegynder
12. marts 2003 - 19:31 #8
ryd dog op på E snart *GG*
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 13:02 #9
der er formange af disse typer herinde
Avatar billede lrd Nybegynder
03. april 2003 - 16:35 #10
Hvad med afslutning her!!!!!
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. april 2003 - 18:09 #11
some0ne er deaktiveres pga han har ignoreret vores henvendelser.

Se evt. hans konto http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=some0ne