Avatar billede smudo Nybegynder
18. februar 2003 - 22:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Priser på reklamespots

Nogen der kender priserne på at få vist et 30 sekunders reklamespot på TV? Alle tv-stationer har interesse!

/smudo
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
18. februar 2003 - 23:00 #1
Kommer da helt an på hvornår det skal vises... Hvis det er om aftenen, er det vist ret dyrt... Men prøv dog at skriv en mail til de forskellige selvskaber?
Avatar billede smudo Nybegynder
18. februar 2003 - 23:02 #2
det er korrekt.
Jeg har brug for informationerne nu og skriver derfor ikke nogen mail til selvskaberne da jeg formentlig først vil få svar i morgen. Jeg havde bare håbet på at der var nogle herinde der havde nogle informationer!
Avatar billede htm Nybegynder
18. februar 2003 - 23:04 #3
Avatar billede smudo Nybegynder
18. februar 2003 - 23:08 #4
mange tak htm, det var lige præcis det jeg var ude efter :)