Avatar billede saj Nybegynder
18. februar 2003 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

kan man bruge d-link DI-604 med TDC ADSL (PPoE)

Jeg har et lille problem, jeg har ladet mig forælle at, hvis man har PPoE kan man ikke bruge router, er det rigtigt? Hvis ikke vil jeg meget gerne høre fra folk der har afaringer med D-link's DI-604...

Ps. er ikke sikker på at jeg har fast ip...

//S.A.J.
Avatar billede simonvalter Praktikant
18. februar 2003 - 21:33 #1
skulle ikke være et problem >
The DI-604's Setup Wizard supports dynamic or static IP address (or PPoE) assignment on its WAN port
Avatar billede articfruit Nybegynder
18. februar 2003 - 22:14 #2
Min kammerat har selv den samme konfiguration, det kører fint!!
Avatar billede saj Nybegynder
18. februar 2003 - 22:32 #3
okay, jeg føler mig overbevist tak for hjælpen... Hvis der er andre der har erfaringer med den vil jeg blive meget glad hvis de ville sende dem til mig eller poste dem her...
super_soren@ofir.dk

Tak for hjælpen...

//S.A.J.
Avatar billede grimpus Nybegynder
19. februar 2003 - 22:14 #4
jeg har den på herhjemme og den er super . Opfylder de behov man har som hemmebruger og er let og forståelig at arbejde med . Den indebyggede switch og dhxp server giver det perfekte miljø til at bygge et netværk hjemme bagved en sikker boks .
kan kun anbefale den !