Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 19:46 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes du?

HeY! Jeg er ved at lave et website om vietnam krigen, og vil gerne høre hvad du syntes om mit design:)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. februar 2003 - 19:46 #1
hehe husk URL
Avatar billede xyborx Nybegynder
18. februar 2003 - 19:46 #2
Link..? ;o)
Avatar billede schaefner Juniormester
18. februar 2003 - 19:46 #3
Mangler lige et link ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 19:47 #4
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 19:48 #5
Der er sket endringer reload!O)
Avatar billede ahv Nybegynder
18. februar 2003 - 19:52 #6
* Meget grønt - For grønt.
* Jeg kan ikke læse hvad der står i det nederste banner.
* Pakket sammen (Den fylder ikke meget i højden og bredden i 1027x768).
* Set før.
* Den kan godt blive god, lad os se den med noget indhold.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 19:55 #7
(1) Et meget enkelt og overskuelig design
(2) Nogle gode billeder du bruger
(3) Synes ikke at din baggrund er så god, brug evt. www.colorschemer.com/online til at finde en lysere der passer godt

(4) Enig i at bundteksten er meget svær at læse
(5) Skal menuen være til højre?
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 20:00 #8
Ja! Er der nået galt i at den er til højre?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 20:01 #9
donwang >> Nej bestemt ikke, jeg skulle bare lige hører. Det er mest normalt at have menuen til venstre, men kan godt lide det lidt utraditionelt
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 20:02 #10
Er bg bedre nu?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 20:04 #11
Bedre end før, men stadig ikke god nok. Synes du skal prøve at finde en lidt mere afdæmpet farve, noget pastel-agtigt, så det passer godt til farverne i dine billeder
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 20:06 #12
Det er lidt svært når man ikke har filerne liggende, så man kan ligge baggrunden ind, men et forslag kunne være:

#99FF33
#99FF66
#CCFF66
#99CC33
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 20:06 #13
Åhhh... så hjælp mig dog:!)
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 20:07 #14
Hvad nu?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 20:08 #15
Den er bestemt ikke tosset, synes jeg er god
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. februar 2003 - 20:36 #16
Jeg syntes det ser godt ud, men har da alligevel et par forslag:
Prøv at bruge én mer' farve. F.eks. en mørk rød/orange.
Prøv at lave dit foto i baggrunden sort/hvid, for at undgå så meget grønt.
En kombination af disse forslag kunne være at ændre hue'en på dit foto fra grøn til rød/orange.  :-)
Avatar billede donwang Nybegynder
18. februar 2003 - 21:00 #17
Nope:) Grøn = kamuflage = war = krig:O)
Avatar billede loctar Nybegynder
19. februar 2003 - 22:52 #18
Kan godt lide din måde at dele "siden" op på. (Alle "boxe" harmonerer i størrelse)
Men....... man kan altså ikke se teksten i nederste banner.
Farverne har du helt ret i, men prøv at bryd med en enkelt farve feks som doggy82 siger, orange. Stærke kontraster giver et godt udtryk. Feks en lille linie et sted....... Grøn, orange og grå er altid ok at se på.
Topbanner klart det flotteste. Det nederste mangler en anelse for at være lige så tjekket.
Glæder mig til at se lidt mere indhold.
Avatar billede gamer61 Nybegynder
20. februar 2003 - 01:10 #19
Fint sammensætning
Kan stadig ikke se hvad der står i nederste banner
Man skal se den med mere indhold (men det kommer vel:-)
Avatar billede mal_t Nybegynder
20. februar 2003 - 17:19 #20
Synes menuen skal være til venstre? Men nok bare mig ... hehe...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. februar 2003 - 17:23 #21
Det mest normale er jo selvfølgelig at have menuen i venstre side. Men derfor synes jeg netop også at det er lidt "provokerende" at ligge den i højreside. Alligevel ses det på flere og flere sider at menuen placeres utraditionel.