Avatar billede engberg Juniormester
18. februar 2003 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Efedrin

Nåå... hvem er klar på at oprette et firma i Holland, som kan sælge Efedrin-slankepiller til danskere - lovligt vel og mærke???
Avatar billede okoleg Nybegynder
18. februar 2003 - 19:46 #1
kan du fortælle lidt nærmere om planerne?
Avatar billede engberg Juniormester
18. februar 2003 - 20:02 #2
Der er ikke så mange endnu - det lød bare som en brand god idé.. :-)
Avatar billede anarchy Nybegynder
19. februar 2003 - 01:11 #3
Jeg gør opmærksom på at Ephedrine ikke er særligt sundt.

http://www.erowid.org/chemicals/ephedrine/ephedrine_health1.shtml

Enkelt ekesmpel fra overstående artikel.

Patient 1. In December 1993, a 44-year-old man died from acute coronary
artery thrombosis approximately 3 weeks after beginning daily use of a
dietary supplement containing ephedrine. He was an active swimmer and
tennis player with no k nown cardiovascular risk factors. He received the
dietary supplement from his family physician during a routine physical
examination when he requested a substitute for his daily coffee and cocoa.
He used the product as directed and eliminated his coffee and cocoa use.
On December 18, 1993, after playing tennis and returning home, he
sustained a cardiorespiratory arrest. An a utopsy revealed an acute
thrombus in the left anterior descending coronary artery. All other
coronary lumina were patent, although calcified with focal narrowing to
approximately 50%.
Avatar billede jones_net Nybegynder
19. februar 2003 - 09:19 #4
Var det ikke efdrin Diego Maradonna blev disket i VM for? Noget med at det skulle have været i hans næsedråber... Yeah right, vi har vidst hørt nok om hans "næsedråber" siden...

/J
Avatar billede engberg Juniormester
21. februar 2003 - 13:20 #5
Hmm... dropper det af frygt for retsager efter bivirkninger.